Data publikacji: 2018-02-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polska Rada Centrów Handlowych wybiera ITBC CommunicationKategoria: BIZNES, HandelPolska Rada Centrów Handlowych, największa w Polsce organizacja skupiająca firm
Data publikacji: 2021-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: IGLOO w nowym składzieKategoria: Handel, BIZNESZmiana w zarządzie firmy IGLOO, jednego z największych polskich producentów profesjonalnych urządzeń chłodniczy
Data publikacji: 2016-11-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Święto e-zakupów z Kantorem Internetowym Alior BankuKategoria: BIZNES, Handel11 listopada na świecie obchodzone jest święto e-handlu. Przez 24 godziny sklepy i
Data publikacji: 2019-09-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Społem” WSS Śródmieście świętuje swoje 150-lecie i pokazuje plany na przyszłośćKategoria: BIZNES, Handel„Społem” znaczy razem. Hasło przyświecaj
Data publikacji: 2020-08-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Second handy przenoszą się do e-commerceKategoria: BIZNES, HandelW odpowiedzi na sytuację spowodowaną pandemią, również second handy, działające do tej pory
Data publikacji: 2019-07-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Trzej najemcy zostają na dłużej w ZakopianceKategoria: BIZNES, HandelMarki 4F, Centrum Wina oraz Play przedłużyły umowy najmu w należącym do EPP Parku Handlo
Data publikacji: 2020-07-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Salesforce Shopping Index Q2 – sprzedaż w Internecie wzrosła aż o 71%Kategoria: BIZNES, HandelPrzychody z cyfrowych kanałów sprzedaży w II kwartale 2020 r. w
Data publikacji: 2020-05-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Większość sklepów w Centrum Handlowym Osowa wraca do normalnego funkcjonowaniaKategoria: BIZNES, Handeldecyzją Rady Ministrów, na mocy rozporządzenia z dnia 2
Data publikacji: 2017-01-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kredą po tablicy, czyli komunikacja na potykaczuKategoria: BIZNES, Handel"Nie mamy wi-fi. Porozmawiajcie ze sobą" to hasło z potykaczy i tablic kredowyc
Data publikacji: 2017-08-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ARC Rynek i Opinia: Programy lojalnościowe zyskują w małych miastach i na wsiachKategoria: BIZNES, HandelZ Monitora Programów Lojalnościowych ARC Rynek i Opinia