Data publikacji: 2020-09-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Eksperci Everli: Zakupy spożywcze online – tu liczy się szybkość i wybór sklepówKategoria: BIZNES, HandelEksperci Everli: Zakupy spożywcze online –
Data publikacji: 2020-03-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak nie stracić (a nawet zarobić) na kończącej się dacie przydatności?Kategoria: BIZNES, HandelSprzedawcy detaliczni zostali postawieni w sytuacji, którą mo�
Data publikacji: 2020-09-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Najemcy i galerie handlowe – współpraca i wzajemne wsparcie przynosi efektyKategoria: BIZNES, HandelPandemia mocno przemodelowała branżę retail, a wiele zapla
Data publikacji: 2015-06-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: TakeTask – pierwsza polska usługa crowdsourcingowa do badań rynkuKategoria: BIZNES, HandelTakeTask to pierwsza polska usługa, która wykorzystuje crowdosurc
Data publikacji: 2016-04-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sieć Sferis i Centrum Modo stawiają na MyShop.mobiKategoria: BIZNES, HandelMyShop.mobi, kompleksowa technologia, która łączy potrzeby retailerów i ich klientó
Data publikacji: 2016-11-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Hotel na 5 gwiazdek. Linia produktów higienicznychKategoria: BIZNES, HandelHotel powinien spełniać najwyższe standardy higieny. Aby spełnić wymagania gości i
Data publikacji: 2017-04-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Traficar rozpoczyna współpracę z IKEA KrakówKategoria: BIZNES, HandelOd 25 kwietnia zakupy zrobione w IKEA Kraków można zawieźć do domu Traficarem. Specjalni
Data publikacji: 2020-12-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Herbapol-Lublin” S.A. uruchamia sklep internetowy dla nowej marki kosmetycznejKategoria: BIZNES, HandelOdpowiadając na trendy i potrzeby konsumentów, na stron
Data publikacji: 2015-06-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Komputronik po raz kolejny Liderem Jakości w opinii konsumentówKategoria: BIZNES, HandelMarka Komputronik drugi rok z rzędu otrzymała złote godło KONSUMENCKI L
Data publikacji: 2016-03-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NEONET zbadał preferencje klientówKategoria: BIZNES, HandelObsługa, lokalizacja i ceny – to elementy, na które najczęściej zwracają uwagę klienci sklepów