Pandemia mocno przemodelowała branżę retail, a wiele zaplanowanych w centrach handlowych akcji musiało ulec zmianie lub zostało całkowicie odwołanych.
Konkurs #wrzućnaluz promuje zakup produktów luzowych marki Wawel
ID Logistics, wiodący dostawca usług logistycznych specjalizujący się w logistyce kontraktowej, uruchomił we Francji nowy magazyn e-commerce dla sieci E.Leclerc.
Na zachodzie zdecydowanie wzrosła w ostatnich latach skala inwestycji w visual merchandising i oświetlenie placówek handlowych. Biorąc pod uwagę argumenty przemawiające za nowymi rozwiązaniami można spodziewać się, że trend
Na rynku e-commerce rośnie konkurencja, przybywa nowicjuszy, których pandemia zmusiła do zmiany modelu biznesowego. Jak sprostać wyzwaniom związanym z rosnącą konkurencją i popytem, a jednocześnie podnieść wartość sprzeda�
Eurocash sfinansuje innowacyjne zmiany w sklepach lokalnych przedsiębiorców lub w ich okolicach. Zwycięzców wybiorą internauci i jury konkursu.
KOLEJNY KWARTAŁ Z RZĘDU Z DWUCYFROWYM WZROSTEM PRZYCHODÓW I POPRAWĄ ZYSKÓW
Grupa Sarantis właśnie dokonała zakupu polskiej marki kosmetycznej LUKSJA, specjalizującej się w kategorii produktów higieny osobistej.
Żabka to jeden z najbardziej rozpoznawalnych franczyzodawców na rynku i jedna z najprężniej rozwijających się sieci convenience w Europie Środkowo-Wschodniej. W tym roku sieć uruchomiła 500 nowych placówek, osiągając tym sa
Jedna z wiodących marek odzieżowych w Polsce – Diverse – przedłuża współpracę z Centrum Handlowym Europa Centralna. Od 20 maja zaprasza klientów do powiększonego dwukrotnie salonu