W Łódzkim centrum handlowym należącym do IKEA Centres Polska, otworzyła się restauracja Olimp - największa i najszybciej rozwijająca się sieć typu fast casual dining w Polsce. Lokal zajmuje powierzchnię 70 mkw.
Dyskontowa sieć TextilMarket w październiku br. otworzyła 300. sklep pod własną marką. Zbiegło się to z jubileuszem 25-lecia istnienia firmy Adesso, zarządzającej tą siecią odzieżową. W przyszłym roku planowany jest dals
Czy cukier może być... czerwony? Oczywiście, że tak! Cukier Królewski udowadnia to od 20 lat, a teraz dodatkowo dowiódł to w badaniach. Marka wprowadza na rynek nowe opakowania, w których będzie jeszcze więcej charakterystycz
Dopasowanie usług do nowych zachowań konsumentów, analiza bieżących potrzeb producentów świeżej żywności, dostosowanie do innego funkcjonowania sklepów – to wyzwania, z jakimi musiała zmierzyć się logistyka w dobie COVI
Nie każda firma staje się marką, a nie każdą markę kreuje sam produkt. O sukcesie przedsiębiorstwa decyduje wiele czynników. Wartości przekazywane klientom określają unikalny charakter danej firmy.
• W 1997 roku DHL Express wprowadziło usługę ”import express”, która uprościła międzynarodowy handel na całym globie • Kolejna innowacja dla importerów to nowy system DHL Express umożliwiający opłacanie przez Intern
Od początku września stanowisko Tenants Relationship Managera w Wola Parku objęła Emilia Lange-Cichocka.
Mimo zbliżającej się wielkimi krokami zimy, trójmiejska Wytwórnia Lodów Prawdziwych „u Lodziarzy” stawia na rozwój.
Jak wynika z badań Instytutu GfK kategoria domowych robotów od lat odnotowuje stałe wzrosty, a dziś odpowiada za blisko 20% wartości rynku urządzeń odkurzających.
W ofercie firmy WIŚNIOWSKI pojawiła się brama, która łączy wszystkie najlepsze cechy dostępne na rynku. MakroPro 2.0 to nowa wersja sprawdzonej bramy segmentowej MakroPro.