W pierwszej połowie 2017 roku Centrum Handlowe Europa Centralna zanotowało wzrost odwiedzalności na poziomie 15,46%
Galeria Katowicka, zarządzana przez APSYS Polska, została nagrodzona w tegorocznej edycji jednego z najważniejszych międzynarodowych konkursów w dziedzinie marketingu centrów handlowych - ICSC Solal Marketing Awards.
Polska marka ZoZo Design otworzyła w największym centrum handlowym na Śląsku swój pierwszy butik w regionie.
CastoMaty to najnowsze rozwiązanie popularnej sieci sklepów DIY.
Nowością w ofercie marki INDIGO jest wózek Carmen Leather line. Wózek Carmen został zaprojektowany z myślą o wymagających rodzicach, ceniących sobie stylowy wygląd, wygodę użytkowania, nowoczesne i trwałe rozwiązania oraz
SMYK podpisał umowę najmu ok. 500 m2 powierzchni w Centrum Handlowym HIT w Nowym Dworze Mazowieckim. Poza marką SMYK do najemców obiektu należą m.in. tak znane sieci jak: MarcPol, H&M, CCC, Martes Sport, Rossmann oraz Jysk.
Zdobywanie nowych klientów w e-commerce jest podstawą rozwoju. Nie wolno zapominać o budowaniu z nimi relacji i wzbudzaniu w nich poczucia lojalności. Wg danych SalesBee stały klient wydaje jednorazowo w sklepie internetowym do 5
Jak pandemia wpłynęła na międzynarodowy system handlowy? Prof. Łukasz Gruszczyński z Akademii Leona Koźmińskiego przeanalizował dostępne dane, starając się znaleźć odpowiedź na pytanie o to, w jakim kierunku będzie się
Ceresit PRO zdobywa coraz większą popularność fachowców. Od jej uruchomienia w lipcu ub. r. program lojalnościowy zanotował wzrost użytkowników o 26 proc., a sam serwis może się już pochwalić liczbą 380 opublikowanych rea
Połączenie sprawdzonych smaków i dawka nowości – tak wygląda propozycja marki Wawel w ramach Oferty Wiosennej.