Dostawa kosmetyków NIVEA trafiła do Programu SOS Wiosek Dziecięcych w Kraśniku – zarówno do dzieci, objętych opieką zastępczą, jak też z rodzin, biorących udział w profilaktycznym Programie “SOS Rodzinie”.
Polska marka Lancerto oferująca klasyczną modę męską dołączyła do grona najemców Galerii Krakowskiej.
Performance marketing (marketing efektywnościowy) jest jedną z najbardziej opłacalnych form działań marketingowych. Dlaczego zatem zainteresowanie tego typu działaniami jest wciąż tak małe?
Hummus klasyczny to nowa propozycja marki Well Well oferującej oryginalne produkty spożywcze, tworzone z myślą o miłośnikach pysznej, urozmaiconej kuchni oraz tych, którzy stawiają na produkty smaczne, bliskie naturze, o jak na
Produkty Marwit oraz marek Ogrody Natury i Oskoła pojawią się na stacjach PKN Orlen w niemal całej Polsce.
Tkaniny z linii Casual prezentuje Andropol SA na pierwszych targach Fast Textile w Rzgowie koło Łodzi. Targi odbywają się w Ptak Fashion City, największym skupisku polskich producentów odzieży.
Żabka zaprezentowała, jak może wyglądać przyszłość zastosowania proekologicznych rozwiązań w handlu. Sklep przy ul. Lewandów 46H w Warszawie, naszpikowany wieloma innowacjami, jest już otwarty dla klientów.
Zlokalizowany na warszawskim Wilanowie park handlowy Street Mall Vis à Vis zyskał czterech nowych i ostatnich najemców.
Salon NEONET w Tarnobrzegu znajduje się w ścisłym centrum miasta, przy ul. Sikorskiego 8. W najbliższy czwartek, 22 września, po gruntownym remoncie znów ruszy pełną parą.
Trzy czwarte (75 proc.) milenialsów (osób urodzonych w latach 80-tych i 90-tych) kupuje w internecie – jak wynika z badania przeprowadzonego przez Kantar TNS na zlecenie KIR i Związku Banków Polskich.