Data publikacji: 2020-12-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: "Nie marnuj. Żywność traktuj z szacunkiem" – kampania edukacyjna IntermarchéKategoria: BIZNES, HandelNa przełomie października i listopada Musz
Data publikacji: 2019-01-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Magnolia Park podsumowuje rokKategoria: BIZNES, HandelTo był bardzo udany rok. W 2018 r. w Magnolia Park otworzyło się ponad 30 salonów i stoisk. Do grona najemc
Data publikacji: 2020-11-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zakupy w asyście sztucznej inteligencji. Algorytmy podpowiedzą, co wrzucić do koKategoria: BIZNES, HandelNie zapomnij mleka! – Wkrótce taką komendą podczas z
Data publikacji: 2017-09-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rosną sprzedaż i odwiedzalność we Wrocław Fashion OutletKategoria: BIZNES, HandelTo było dobre, pełne wyzwań półrocze. Tak Wrocław Fashion Outlet podsumow
Data publikacji: 2017-06-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kiedy Ci się marzy efektywna promocja sprzedaży…Kategoria: BIZNES, HandelPromocja sprzedaży to niezwykle istotny element działań marketingowych. Może nie tyl
Data publikacji: 2017-10-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 10. urodziny Wyjątkowego Prezentu: firma stawia na nowe koncepty sprzedażoweKategoria: BIZNES, HandelWyjątkowy Prezent – pierwsza i największa w Polsce fir
Data publikacji: 2016-11-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Lody prawdziwe podbijają TrójmiastoKategoria: BIZNES, HandelMimo zbliżającej się wielkimi krokami zimy, trójmiejska Wytwórnia Lodów Prawdziwych „u Lodziarz
Data publikacji: 2019-10-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Różnice pokoleniowe wśród klientów – jak duże znaczenie mają dla sklepów?Kategoria: BIZNES, HandelPoszczególne grupy wiekowe różnią się preferencjami
Data publikacji: 2018-07-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zarina wchodzi do Wola ParkuKategoria: BIZNES, HandelWola Park przyciąga zagraniczne marki. Wśród nowych najemców centrum handlowego znalazła się Zarina należ
Data publikacji: 2020-06-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Wino Chefa” – nowy strategiczny projekt JNT Group i Michela MoranaKategoria: BIZNES, HandelJNT Group wprowadza na rynek „Wino Chefa”, czyli nowy strategic