Data publikacji: 2020-10-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Everli z modelem subskrypcyjnym jako pierwsza firma e-groceryKategoria: BIZNES, HandelAbonament na zakupy spożywcze Everli z modelem subskrypcyjnym jako pierwsza fi
Data publikacji: 2020-10-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Żabka Polska testuje gospodarkę o obiegu zamkniętym dla marki własnejKategoria: BIZNES, HandelSieć Żabka, jako pierwsza firma w Polsce, zachęca klientów i fr
Data publikacji: 2020-11-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Apteka Multipharm w CH Osowa otwartaKategoria: BIZNES, HandelOd dzisiaj klienci CH Osowa mogą skorzystać z usług apteki Multipharm, która jest drugą apteką tej
Data publikacji: 2019-02-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Oświetlenie sklepowe 2018 – technologie, podsumowania, prognozyKategoria: BIZNES, HandelOstatni czas przyniósł wzrost inwestycji w oświetlenie sklepowe. Op
Data publikacji: 2018-06-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Cinema City dołącza do systemu sprzedaży biletów online w naEKRANIE.pl!Kategoria: BIZNES, HandelSerwis naEKRANIE.pl w ostatnich tygodniach wdrożył innowacyjne
Data publikacji: 2019-12-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowe marki we Wrocław Fashion OutletKategoria: BIZNES, HandelW czwartym kwartale 2019 roku do grona najemców Wrocław Fashion Outlet dołączyły nowe, międzynaro
Data publikacji: 2017-08-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ARC Rynek i Opinia: Programy lojalnościowe zyskują w małych miastach i na wsiachKategoria: BIZNES, HandelZ Monitora Programów Lojalnościowych ARC Rynek i Opinia
Data publikacji: 2020-09-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: #wrzućnaluz – Wawel zachęca do tworzenia autorskich kompozycji słodyczyKategoria: BIZNES, HandelKonkurs #wrzućnaluz promuje zakup produktów luzowych marki Waw
Data publikacji: 2019-11-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Już są! Dekoracje świąteczne w Placu UniiKategoria: BIZNES, HandelNa tegoroczne święta Plac Unii rozbłyśnie ponad 52 tys. punktów świetlnych! W okresie bo�
Data publikacji: 2018-09-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ARC Rynek i Opinia: Które formy promocji zyskują a które tracą?Kategoria: BIZNES, HandelNajpopularniejszą formą promocji jest obniżka ceny produkty czy usług