Data publikacji: 2018-06-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Konsument chce mieć wybórKategoria: BIZNES, HandelPolscy konsumenci lubią mieć wybór i cenią różnorodność w handlu detalicznym.Polscy konsumenci lubią m
Data publikacji: 2015-04-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dobra ekspozycja towarów kluczem do sukcesu sklepuKategoria: BIZNES, HandelOdpowiednia ekspozycja towaru może wpłynąć zarówno na wyniki sprzedaży jak i na kom
Data publikacji: 2017-10-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mall.pl z nową strategią i zmianami personalnymiKategoria: BIZNES, HandelMall.pl, jeden z najważniejszych liderów e-commerce w Polsce będący częścią między
Data publikacji: 2019-12-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Fielmann otwiera swój nowy salon w CzęstochowieKategoria: BIZNES, HandelSzukasz okularów? Te oferty powinny Cię zainteresować. Fielmann otwiera swój nowy salon
Data publikacji: 2015-12-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W Chinach kupujemy 10 razy więcej niż eksportujemyKategoria: BIZNES, HandelZakończona wizyta Prezydenta Andrzeja Dudy w Chinach i zainaugurowane w jej trakcie Pol
Data publikacji: 2017-12-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Delia Cosmetics w gronie najemców Portu ŁódźKategoria: BIZNES, HandelPort Łódź poszerzył ofertę beauty o znaną polską markę kosmetyczną. Swój sklep w �
Data publikacji: 2015-09-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Brześć planuje udział w największych targach branżowychKategoria: BIZNES, HandelZakład Produkcji Cukierniczej Brześć w najbliższym czasie weźmie udział w
Data publikacji: 2013-11-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Impulsowe wydatki internetowe Sprawdziliśmy zachowania polskich e-konsumentówKategoria: BIZNES, HandelKupowanie pod wpływem impulsu w internecie staje się coraz
Data publikacji: 2017-08-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Goldenmark nowym najemcą Wola ParkuKategoria: BIZNES, HandelW Wola Parku otworzyła się, należąca do grupy Goldenmark, „złota wyspa” Mennicy Wrocławskiej.
Data publikacji: 2019-10-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czy wiemy, czego chcemy? O UX w wyszukiwarkach w e-sklepachKategoria: BIZNES, HandelWizyta użytkownika korzystającego z wyszukiwarki to 2-3 razy wyższa szansa kon