Promując odpowiedzialną sprzedaż alkoholu, sieć Żabka rusza z kampanią społeczną „Maseczka nie zmienia wieku. W Żabce alkohol sprzedajemy odpowiedzialnie!”, skierowaną do franczyzobiorców i pracowników sklepów.
Obecnie na rozwój rodzimego sektora handlowego wpływa przede wszystkim zwiększony popyt i stabilny wzrost gospodarczy w Polsce. Nie oznacza to jednak, że o przyszłości można mówić wyłącznie w optymistycznym tonie. Co hamuje,
Nadchodzi przełom na rynku środków do prania. W lipcu br. firma Henkel wprowadza na rynek nowość w najszybciej rozwijającej się kategorii środków do prania – rewolucyjne kapsułki do prania Persil Discs z 4 komorami.
Dla 57 proc. badanych Polaków kupowanie online zastąpiło chodzenie do galerii handlowych jako formę rozrywki, a ponad 30 proc. uważa czekanie na dostawę za bardziej ekscytujące niż samo korzystanie z zakupionego produktu.
Jak wynika z danych eBay, tylko w ostatnim kwartale 2018 roku, polscy sprzedawcy zwiększyli eksport o 6% w ujęciu rok do roku, a w każdej minucie sprzedali aż 11 towarów.
Technologie jutra zawitały również do takich urządzeń jak grille czy wędzarnie. Już wkrótce będzie można wędzić za pomocą smartfona.
Na mapie Galerii Krakowskiej pojawił się nowy punkt – Świat Książki Kids. To kolejny krok rozwoju marki w największej Galerii w centrum Krakowa – tuż po otwarciu księgarni Świat Książki w nowej lokalizacji.
Największe w Polsce targi dla wszystkich sprzedających w internecie odbędą się już 24 marca w Poznaniu. Swoje usługi i ofertę przedstawi ponad 110 firm z branży e-Commerce z Polski i Europy.
Do grona najemców Centrum Handlowego przy ul. Polnej 14 w Kaliszu dołączył popularny dyskont odzieżowo-tekstylny – sklep KiK.
Kastor, producent koszul męskich i konfekcji damskiej, rozszerzył współpracę z TapOn - platformą do tworzenia programów lojalnościowych. Po okresie pilotażu firma objęła programem kilkanaście swoich salonów na terenie cał