Coraz więcej polskich firm decyduje się na podjęcie współpracy handlowej z Chinami. Jednak, aby negocjacje ze stroną chińską były udane, należy wywrzeć dobre wrażenie na potencjalnym kontrahencie. W jaki sposób?
Sieć Bricomarché realizuje szereg działań skierowanych do swoich pracowników w ramach prowadzenia komunikacji wewnętrznej.
Zgodnie z przewidywaniami ekspertów, rynek produktów dla dzieci będzie rosnąć do 2021 roku w tempie 4-5 proc. rocznie. Kolejne miesiące przyniosą więc producentom z branży dziecięcej wzrosty sprzedaży, zwłaszcza w obszarze
Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami, wobec czego na sklepowych półkach możemy coraz częściej spotkać gotowe ciasta, które postawimy na wigilijnym stole. Do sprzedaży w sklepach Tesco trafiły makowce fi
Firma Agito.pl uruchomiła usługę bezpłatnej dostawy z wniesieniem produktów wielkogabarytowych. Kurierzy wniosą, rozpakują i ustawią sprzęt w odpowiednim miejscu oraz pozbędą się zbędnych opakowań.
Popularyzacja e-commerce uczyniła Polskę ważnym punktem na europejskiej mapie branży logistycznej. Idąc z postępem technologicznym, lider usług intralogistycznych - firma Jungheinrich – wspiera partnerów biznesowych w stawian
Zdobywanie nowych klientów w e-commerce jest podstawą rozwoju. Nie wolno zapominać o budowaniu z nimi relacji i wzbudzaniu w nich poczucia lojalności. Wg danych SalesBee stały klient wydaje jednorazowo w sklepie internetowym do 5
Ceresit PRO zdobywa coraz większą popularność fachowców. Od jej uruchomienia w lipcu ub. r. program lojalnościowy zanotował wzrost użytkowników o 26 proc., a sam serwis może się już pochwalić liczbą 380 opublikowanych rea
Zakupy świąteczne bez stresu - jak to uzyskać?
Dystrybutor słodyczy z Azji i Ameryki rozpoczyna eksport polskich marek na zagraniczne rynki.