Współpraca sieci handlowych z najemcami oraz działania co-brandingowe przyciągają klientów i zwiększają sprzedaż
Klienci z reguły szybko wybierają produkt, nie zwracając uwagi na jego etykietę i zawarte tam informacje. W efekcie często kupują produkty zbyt kaloryczne lub z nadmierną ilością konserwantów. Jednocześnie szkodzą swojemu z
65 proc. przedstawicieli generacji Z uważa, że płatności zbliżeniowe to „must have” w sklepie. Najważniejszym aspektem programów lojalnościowych dla konsumentów jest możliwość zarabiania na wszelkich zakupach.
Laureatką krajowego finału konkursu Starbucks Barista Championship 2016 została Monika Hojak z kawiarni Starbucks Poznań PKP. Zwyciężczyni będzie reprezentowała Polskę na międzynarodowym finale zawodów, który odbędzie się
W prawdziwie hollywoodzkim stylu, z symbolicznym, czerwonym dywanem, po którym goście wkraczali na przyjęcie witani przez twórcę marki – Radosława Charubina, ale też ze specjalną „ścianką” dla „paparazzich” i...
Bricomarché rozwija się dynamicznie – 5 sierpnia br. w Środzie Śląskiej został otwarty kolejny sklep sieci zarządzanej przez Grupę Muszkieterów. Placówka oferuje dostęp do szerokiej gamy produktów niezbędnych do codzienn
Jesienią otwarcie kolejnej placówki MediaMarkt we Włocławku
Dziś wielu potencjalnych klientów nie chce już rozmawiać z telemarketerami. Skuteczna sprzedaż lub „dosprzedawanie” produktów przez telefon wymaga zespołu, w którym poza kompetencjami, ważne jest również wzajemne wsparci
Sieć Żabka postanowiła zadbać o to, by klienci mogli znaleźć w jej placówkach wszystko, czego potrzebują do przygotowania tradycyjnych potraw. Decydując się na zakupy w ulubionej, osiedlowej Żabce, można mieć pewność, ż
Od sypialni, po łazienkę – kompleksową ofertę dla branży hotelowej i restauracyjnej prezentuje Andropol na XVIII Międzynarodowych Targach Gastronomicznych EuroGastro 2014 w Warszawie.