Czarny Piątek to okazja do zwiększenia obrotów. Niestety zwiększony ruch przyciąga też do sklepów nieuczciwych klientów, którzy nie mają ochoty zapłacić za towar.
Akcja „Jeżdżę i pomagam” przeprowadzona przez Centrum Handlowe Europa Centralna otrzymała nagrodę w kategorii „Kampania CSR Roku” w jednym z najbardziej prestiżowych konkursów branży nieruchomości komercyjnych - PRCH R
Po słabszym 2018 r. dynamika rynku produktów dla dzieci powinna znowu przyspieszyć i osiągnąć 4,8% w 2019 r. Tym samym wartość rynku wyniesie 15,2 mld zł, wynika z prognoz zawartych w najnowszym raporcie PMR „Handel detalicz
PORA NA WROCŁAW! Nowy refill YOPE stanął właśnie w Galerii Magnolia we Wrocławiu! 200 szklanych butelek dla pierwszych klientów!
Do grona najemców Galerii Krakowskiej dołączył salon The Body Shop.
Arkady Wrocławskie, Sky Tower Wrocław i Zielone Arkady – to 3 nowe galerie handlowe, które dołączają do oferty reklamowej firmy IMS. Tym samym IMS zwiększa swoją sieć Mall TV do 876 monitorów w 41 centrach handlowych w cał
Współpraca sieci handlowych z najemcami oraz działania co-brandingowe przyciągają klientów i zwiększają sprzedaż
Polska Grupa Supermarketów zamierza złożyć w piątek petycję do Prezesa Rady Ministrów - Beaty Szydło, z wnioskiem o zmianę projektu ustawy o podatku obrotowym od sieci handlowych.
Komputronik, ogólnopolska sieć sprzedaży, otwiera drugi salon Outlet. Od 11 grudnia z oferty sprzętu wyprzedażowego będą mogli skorzystać mieszkańcy Warszawy. Sklep powstanie w Centrum Handlowym Jupiter, przy ulicy Towarowej 2
Polski rynek e-commerce obejmuje ponad 20 tys. sklepów działających w sieci i korzystających z różnych źródeł promocji. Od niedawna dostępne są nowe opcje reklamowania produktów w wyszukiwarkach.