Zakaz handlu w niedziele zwiększy znaczenie e-sklepów i zmieni sposób spędzania wolnego czasu wielu rodzin
Galeria Katowicka uruchomiła bezpłatną usługę pakowania prezentów oraz elfie doradztwo podarunkowe. Na klientów czekają również kolejne nowości i zmiany.
Sieć spożywcza Intermarché przedłużyła na kolejny okres umowę najmu dla swojego sklepu w nowo zmodernizowanej Galerii Zaspa w Gdańsku.
W tym roku nie trzeba czekać do Wielkanocy, by cieszyć się świątecznymi upominkami. W trwającej w marcu loterii “Żyj wygodniej, świętuj spokojnie” Jan Niezbędny rozda aż 145 nagród o łącznej wartości 72 500 zł.
Najstarsza palarnia kawy we Włoszech postawiła kolejny krok w rozwoju na polskim rynku. Caffè Vergnano uruchomiło oficjalny sklep internetowy, w którym dostępny jest szeroki wybór produktów z portfolio włoskiej marki.
Zakupy przez internet to codzienność coraz większej grupy osób. Tradycyjne wizyty w sklepie zastępujemy wirtualnymi ze względu na wygodę oraz szeroką dostępność bogatej oferty w jednym miejscu. Jakie zatem trendy można wska
4FRAME Shopper Marketing & Communication odpowiada za komunikację ATL sieci supermarketów MILA. Agencja odpowiada także za koncept kampanii wprowadzającej nową markę na rynek oraz realizację, w ramach działań komunikacyjnych s
Bambusowe bawełniane patyczki higieniczne marki własnej Lovena, dostępne w sieci handlowej Netto, zwyciężyły w międzynarodowym konkursie European Private Label Awards 2020.
Szerokie wejście do sklepu, otwarta witryna, ekrany LED, ażurowe meble i kasa z tyłu sklepu. Tak prezentuje się nowy koncept CCC stawiający na przestronne wnętrza podnoszące komfort zakupów. Kolejny salon w odświeżonej odsło
Przychody Grupy Eurocash w trzecim kwartale 2020 r. przekroczyły 7 mld zł i były o 5% wyższe niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Zysk netto Grupy Eurocash w okresie lipiec-wrzesień br. sięgnął niemal 37 mln zł i był