Po ogromnym sukcesie na polskim rynku, Fuzetea – marka w portfolio Coca-Cola, wraca z komunikacją kolejnego wariantu. Fuzetea Bez Cukru to fuzja smaków zielonej herbaty i marakui.
Galeria Krakowska rozwija się w wielkim stylu – po przebudowie został otwarty nowoczesny Empik Future Store.
Wzrost liczby miejsc pracy i konkurencyjności firm oraz redukcja emisji gazów cieplarnianych o 4% - to tylko kilka potencjalnych efektów wprowadzenia zaleceń Komisji Europejskiej z obszaru gospodarki cyrkularnej. Właśnie rusza ko
CH Osowa świętuje otwarcie kolejnego sklepu. To jeden z większych lokali w Polsce – nowe Pepco zajmuje powierzchnię ponad 700 mkw., podczas gdy przeciętnie jest to około 450 mkw.
„Czarny Piątek” – to dzień największych wyprzedaży w roku. Blisko 60 000 produktów w niższych cenach będzie można znaleźć w x-kom i al.to. Najtańsza oferta będzie dostępna za 1 zł, a największa przecena może sięg
Marka Pattex, należąca do międzynarodowego koncernu Henkel, wprowadziła na rynek nową generację klejów montażowych serii Fix Extreme.
Rozpoczął się ostatni etap inwestycji Galerii Zegrzyńskiej w Legionowie. Otwarcie obiektu planowane jest w maju tego roku. Dotychczas skomercjalizowano około 70 procent powierzchni handlowej.
4FRAME Shopper Marketing & Communication odpowiada za komunikację ATL sieci supermarketów MILA. Agencja odpowiada także za koncept kampanii wprowadzającej nową markę na rynek oraz realizację, w ramach działań komunikacyjnych s
Elfa świętuje dojrzały jubileusz. Już od 65 lat szwedzka marka wyznacza standard nowoczesnego i elastycznego przechowywania. W Polsce firma znana z systemów do przechowywania oraz drzwi przesuwnych obecna jest od 2001 r. i posiada
Polska branża wnętrzarska prężnie się rozwija, gdyż co jakiś czas wydaje na świat interesujący projekt.