Polskie firmy TapOn i Paymax wprowadzają na rynek usługę integrującą program lojalnościowy i urządzenie mPOS do akceptacji kart płatniczych. To unikalne mobilne rozwiązanie umożliwia dodatkowe premiowania konsumentów za pła
Sieć Intermarché rozwija usługę Drive. Od połowy stycznia br. z udogodnienia mogą korzystać także mieszkańcy Legnicy w województwie dolnośląskim.
Polscy konsumenci lubią mieć wybór i cenią różnorodność w handlu detalicznym.
Najlepsze chińskie produkty obejrzymy na podwarszawskich targach China Homelife Show w dniach 6-8 czerwca w Ptak Warsaw Expo.
Sukcesy przedsiębiorstw zależą nie tylko od jakości produktów i skuteczności marketingu. Szczególnie w firmach produkcyjnych kluczowa jest sprawna organizacja, co w praktyce oznacza unikanie marnotrawstwa sił, czasu i środków
Fanex – polski producent sosów i dodatków gastronomicznych dla branży HoReCa, udostępnił klientom dedykowaną dla nich platformę B2B. System umożliwia szybkie zakupy online pełnej gamy produktów Fanex oraz submarek Tres Amig
Wawel rusza z jesiennym wsparciem kategorii czekolad
Listopad i grudzień to najbardziej intensywny okres na rynku e-commerce, którego bardzo istotnym elementem jest Black Friday.
Platforma zakupowa Arena.pl we współpracy z systemem płatności mobilnej BLIK, przygotowała kolejną odsłonę, zakończonej sukcesem grudniowej kampanii „Najlepsze prezenty z darmową dostawą”.
Bakalie HELIO zostały uznane za najbardziej cenioną markę branży FMCG i otrzymały prestiżową statuetkę Hermesa 25-lecia „Poradnika Handlowca”