Wykorzystanie potencjału technologii mobilnych staje się dziś kluczowym elementem rozwoju organizacji a dobrze zaprojektowana aplikacja, może przynieść oczekiwany sukces sprzedażowy.
Promując odpowiedzialną sprzedaż alkoholu, sieć Żabka rusza z kampanią społeczną „Maseczka nie zmienia wieku. W Żabce alkohol sprzedajemy odpowiedzialnie!”, skierowaną do franczyzobiorców i pracowników sklepów.
Zioła – naturalne bogactwo. Kiedyś skrzętnie uprawiane przez nasze babcie, dzisiaj równie chętnie po nie sięgamy dzięki ich unikatowemu smakowi.
Promocja sprzedaży to niezwykle istotny element działań marketingowych. Może nie tylko dostarczyć szybkich i mierzalnych wyników, ale również długofalowo wzmocnić świadomość oraz pozycję marki. Jest tylko jeden warunek �
Super Prezenty wprowadziły do oferty pakiet podarunkowy, który pozwala przeżyć niezapomnianą przygodę w jednym z 38 domów zagadek w 11 miastach Polski.
Grupa Arkus & Romet – największy producent i lider sprzedaży rowerów w Polsce, należący do grona największych producentów w Europie – podsumowuje sprzedaż eksportową w 2018 roku.
Nowy salon z odzieżą damską dołączył do oferty największej galerii handlowej w Bytomiu. W Agorze Bytom można już zrobić zakupy w Greenpoincie.
Maskujące ubranie zimowe i innowacyjne tkaniny mundurowe prezentuje na XXII Międzynarodowym Salonie Przemysłu Obronnego w Kielcach spółka Andropol S.A.
Po udanej ofensywie Imperator Smaku Ser Dog Wspaniały, pogromca mięsożernej rosiczki, na dobre zagości w Żabce. Ser Dog to więcej niż hot dog z parówką. To hot dog z „parówką” serową powstałą m.in. z serów cheddar i
Do Galerii Katowickiej dołączyli: Tezenis, Many Mornings, Crocs, Semilac, IQOS oraz PANEK Car Sharing