W jaki sposób przyciągnąć klientów i zainteresować ich swoją ofertą? Sieć sklepów KiK znalazła na to skuteczny sposób, wprowadzając własny model biznesowy.
Nie tylko firmy z branży FMCG przykładają szczególną wagę do wyglądu opakowań i wyróżnienia swoich produktów na sklepowych półkach. Przedstawiciele branży budowlanej nie pozostają w tyle.
Obsługa, lokalizacja i ceny – to elementy, na które najczęściej zwracają uwagę klienci sklepów stacjonarnych NEONET. Dla kupujących w sklepie internetowym liczą się z kolei: szybka realizacja zamówienia, dostępność towa
Greenpoint – polska marka odzieżowa dla kobiet dołączyła do grona najemców ETC Swarzędz. Otwarcie salonu odbyło się 17 czerwca. Tego dnia na Klientów czekała specjalna promocja – rabat 30% na całą kolekcję. Sklep w ETC
Na polski rynek dermokosmetyków dla kobiet wkraczają właśnie szampony BIOXSINE DERMAGEN DLA KOBIET.
Galeria Bocheńska wdrożyła technologię Sterylis, która pozwala bezpiecznie dezynfekować powietrze non stop, kiedy w obiekcie przebywają klienci.
Vital i Fresh – to najnowsze kolekcje pościeli autorstwa projektantek Andropolu. Okazją do ich pierwszej prezentacji były warszawskie targi tekstyliów domowych - Interior Design Forum.
Komputronik to jedna z największych i najdłużej działających sieci sklepów ze sprzętem elektronicznym oraz produktami RTV i AGD w kraju. W 2018 roku firma zorganizowała 27 otwarć i reotwarć salonów stacjonarnych w całej Pol
W Galerii Krakowskiej został otwarty sklep Mayoral.
Wywodząca się z Francji sieć sklepów ze sneakersami oferuje klientom obuwie marek znanych na całym świecie.