Już po raz kolejny agencja marketingu zintegrowanego, Albedo Marketing, wdraża akcję promocyjną dla Nestlé Waters. Tym razem zachęca do picia wody delikatnie gazowanej i gazowanej marki Nałęczowianka.
Lubelska Fundacja COR INFANTIS otrzymała wsparcie finansowe od Fundacji TK Maxx i Homesense. Jednorazowa dotacja została przekazana organizacji działającej na rzecz dzieci z wadami serca.
Polska Sieć Handlowa Lewiatan kolejny rok z rządu notuje awans w rankingach największych przedsiębiorstw działających w Polsce.
Najlepsze chińskie produkty obejrzymy na podwarszawskich targach China Homelife Show w dniach 6-8 czerwca w Ptak Warsaw Expo.
Połączenie sprawdzonych smaków i dawka nowości – tak wygląda propozycja marki Wawel w ramach Oferty Wiosennej.
Żabka sfinalizowała największy w Europie remodeling sklepów, w efekcie którego ponad 6500 placówek sieci funkcjonuje już w nowym koncepcie i oznaczonych jest zielonym logo z uśmiechem. Proces modernizacji sklepów rozpoczął s
Poznań, Gdańsk, Warszawa – to w tych miastach miłośnicy kosmetyków naturalnych będą mogli jesienią wziąć udział w Ekocudach, czyli największych targach prezentujących ofertę polskich i zagranicznych producentów kosmety
6 grudnia br. w Placu Unii startuje Strefa Świąteczna, a w niej specjalne stoiska z prezentami, choinkami oraz różnymi smakołykami. Każdy kto w Centrum Handlowym dokona zakupów na minimum 300 zł, odbierze darmowe Bożonarodzeni
Akcja „Jeżdżę i pomagam” przeprowadzona przez Centrum Handlowe Europa Centralna otrzymała nagrodę w kategorii „Kampania CSR Roku” w jednym z najbardziej prestiżowych konkursów branży nieruchomości komercyjnych - PRCH R
Do oferty Dużego Bena trafiły właśnie dwa rodzaje piwa, które dostępne będą tylko w sklepach tej marki. Piwo pszeniczne „No PSZEcież” i APA „SatrAPA” warzy dla Dużego browar Inne Beczki.