Na poziomie -1 Galerii Katowickiej pojawił się nowy punkt.
Morska, graficzna, leśna - kilka nowych kolekcji tkanin na odzież dziecięcą wprowadził do swojej oferty Andropol SA. Autorskie wzory projektantek spółki wzbudziły duże zainteresowanie klientów.
Już w niedalekiej przyszłości tradycyjne zakupy mogą odejść do lamusa. Co je zastąpi na globalną skalę?
Plantwear, notowany na NewConnect lider internetowej sprzedaży drewnianych akcesoriów lifestylowych, w II kwartale 2020 roku osiągnął niespełna 2,2 mln zł przychodów netto ze sprzedaży.
Nowością w ofercie marki INDIGO jest wózek Carmen Leather line. Wózek Carmen został zaprojektowany z myślą o wymagających rodzicach, ceniących sobie stylowy wygląd, wygodę użytkowania, nowoczesne i trwałe rozwiązania oraz
Zwiększona powierzchnia centrum handlowego do 77500 mkw., ponad 200 sklepów i punktów usługowych. Tak zmienił się Wola Park po rozbudowie. Czy remont Centrum wpłynął na poziomy zadowolenia i lojalności Klientów wobec marki?
Do grona najemców ETC Swarzędz dołączyła kolejna marka z portfolio grupy LPP. W centrum otwarty został salon Sinsay oferujący odzież i akcesoria dla młodych kobiet.
Grupa Sarantis właśnie dokonała zakupu polskiej marki kosmetycznej LUKSJA, specjalizującej się w kategorii produktów higieny osobistej.
Duży Ben, stworzona przez Grupę Eurocash sieć marketów alkoholowych, otworzyła dzisiaj swój 50 sklep. Nowa placówka uruchomiona została w Poznaniu, na macierzystym rynku sieci. Poza Wielkopolską sklepy Dużego Bena działają
Lato w pełni, ale NEONET nie zwalnia tempa. 18 sierpnia otwiera sklepy w Radomsku i Mławie, a do końca wakacji zapowiada jeszcze dwa inne otwarcia.