Wrocław Fashion Outlet otrzymał certyfikat „Safer Shopping” Bureau Veritas potwierdzający wysoki standard bezpieczeństwa w funkcjonowaniu centrum w trakcie pandemii COVID-19
W ciągu dwóch dekad wypracowali wysoką pozycję, szacunek i uznanie klientów. Oferują produkty dopasowane do wymagań rynku badawczego, idąc z duchem czasu i rozszerzając współpracę z najlepszymi. W jaki sposób udało się t
Notino zakończyło 2020 rok z rekordowym obrotem na poziomie ponad 560 milionów Euro[1]. Wyniki odnotowane przez czeskiego giganta branży kosmetycznej są wyższe aż o 42 procent w porównaniu rok do roku.
Zainteresowanie promocjami wśród Polaków utrzymuje się na stałym poziomie, chociaż konsumenci dostrzegają też ciemne strony akcji promocyjnych, jak zawyżanie cen sprzed promocji czy niską atrakcyjność gadżetów - wyniki ba
Aktywna obecność na rynku e-commerce to umiejętność ciągłego dostosowywania się do potrzeb konsumentów – pomocne są w tym nowe formuły sprzedaży. Po m-commerce i omnichannel przyszedł czas na kolejną rewolucję, którą
Arkady Wrocławskie zakończyły 2019 rok pasmem sukcesów. Ponad 30 podpisanych umów najmu oraz komercjalizacja na poziomie 97 proc. to bardzo dobry wynik na trudnym i mocno nasyconym powierzchnią handlową wrocławskim rynku.
Od dzisiaj klienci CH Osowa mogą skorzystać z usług apteki Multipharm, która jest drugą apteką tej marki w Gdańsku.
Vegeta od lat króluje na polskich stołach dbając o wyrazisty smak i aromat potraw. Dzięki rozszerzeniu oferty, tajemnica wyjątkowości Vegety przeniesiona została do kostek rosołowych w trzech nowych smakach – rosół drobiowy
14 listopada, w dniu, w którym obchodzimy w Polsce Dzień Czystego Powietrza, Electrolux zwraca uwagę na aspekt tego problemu.
Wprowadzenie nowej usługi sprawiło, że klienci składają kilkudziesięciokrotnie więcej zamówień.