14 listopada, w dniu, w którym obchodzimy w Polsce Dzień Czystego Powietrza, Electrolux zwraca uwagę na aspekt tego problemu.
Marka Remington w swojej komunikacji stawia coraz intensywniej na dialog ze klientkami – z tego powodu w ubiegłym roku firma zdecydowała o rozpoczęciu kampanii „Przejmij kontrolę”, która dawała dziewczynom szansę na wspó�
Jeszcze nie tak dawno temu jedyną dopuszczalną przyczyną zwrotu towaru było stwierdzenie jego wady lub uszkodzenia.
Marka Herbapol wychodzi naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, dlatego na sklepowe półki ponownie trafią pyszne warianty syropów z zimowej edycji limitowanej. Cztery intensywne smaki rozpieszczą nawet najbardziej wymagające podnieb
Produkty Marwit oraz marek Ogrody Natury i Oskoła pojawią się na stacjach PKN Orlen w niemal całej Polsce.
Sieć Bricomarché realizuje szereg działań skierowanych do swoich pracowników w ramach prowadzenia komunikacji wewnętrznej.
Jak wyglądają zakupy online dokonywane przez Polaków mieszkających na stałe za granicą? Czy rodzime sklepy internetowe chętnie wysyłają produkty za granice?
„Świąteczny worek słodkości”, zestaw „Słodki bez cukru” i „Słodki kosz wdzięczności” to najchętniej wybierane przez klientów kanału online zestawy prezentowe marki Wawel.
Komputronik, największa w Polsce sieć sprzedaży nowoczesnych technologii i rozwiązań cyfrowych, otrzymał tytuł najlepszego detalisty w Europie Środkowo-Wschodniej.
#Wybieram590 to niezależna, ogólnopolska inicjatywa mająca na celu promowanie zachowań konsumenckich.