Czystość poszczególnych pomieszczeń, świeżość oferowanych artykułów spożywczych oraz zapewnienie środków ochrony osobistej dla pracowników i klientów – to przykładowe aspekty kontrolowane podczas regularnych audytów
Sieć Bricomarché realizuje szereg działań skierowanych do swoich pracowników w ramach prowadzenia komunikacji wewnętrznej.
Sklep Big Star, najemca łódzkiego Centrum, zwiększył swoją powierzchnię, a także przeszedł remont i odświeżył swój design.
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol – lider rodzimego rynku nabiału w Polsce podsumował miniony rok i przedstawił plany na kolejne miesiące.
Pandemia koronawirusa to sytuacja bezprecedensowa, która zmienia sposób myślenia, życia i pracy w ujęciu globalnym. Każdego dnia na pierwszej linii frontu z rozprzestrzeniającym się wirusem walczą pracownicy placówek ochrony
Istotą towarów luksusowych jest ich ograniczona dostępność, wykluczająca intensywną dystrybucję dóbr. Bentley pokazał na przykładzie swojego londyńskiego salonu, jak błyskotliwie obejść to ograniczenie przy pomocy rozwi�
PSH Lewiatan uruchamia własną aplikację mobilną dla swoich klientów. „Mój Lewiatan” umożliwi im m.in. dostęp do informacji na temat aktualnych promocji, wgląd do autorskich przepisów z kanału “Gotuj z Lewiatanem”.
Morska, graficzna, leśna - kilka nowych kolekcji tkanin na odzież dziecięcą wprowadził do swojej oferty Andropol SA. Autorskie wzory projektantek spółki wzbudziły duże zainteresowanie klientów.
Wielkimi krokami zbliża się druga edycja akcji #ZamiastZaMiasto. Tematem przewodnim tegorocznego cyklu jest kultura polskiej wsi. Biorący udział w warsztatach będą mieli okazję, zwolnić tempo miejskiego życia i przenieść si�
Electrolux wprowadza właśnie do swojego portfolio nowy, najcichszy w ofercie odkurzacz workowy – PURE D8.2 SILENCE