Pozyskanie leadów sprzedażowych w sektorze B2B to nie lada wyzwanie. Jest jednak sposób, który sprawdzi się w przypadku wielu usług i produktów. Opowiada o nim Aneta Głowala z agencji interaktywnej KERRIS.
Badanie przeprowadzone przez Absolunet wskazuje, że 67 proc. Millennialsów woli kupować online niż w sklepach stacjonarnych. Jak więc do nich dotrzeć i zachęcić do powrotów? Odpowiedzi udziela Ignacy Bochiński, partner w agen
Galeria Katowicka, należąca do Employees Provident Fund of Malaysia reprezentowanego przez Savills Investment Management i zarządzana przez APSYS Polska, 2019 może zaliczyć do udanych.
Ostatni czas przyniósł wzrost inwestycji w oświetlenie sklepowe. Oprawy LED zastępują świetlówki także w dyskontach. Coraz więcej świadczy też o tym, że w polskich obiektach handlowych zastosowanie znajdą nowoczesne inteli
Już 20 marca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Szczęścia. To doskonała okazja by spędzić dzień z najbliższymi i podzielić się z nimi tym uczuciem. Wspólne chwile z pewnością mogą urozmaicić kolorowe produkty marki Chupa
Ceresit, marka firmy Henkel, producenta chemii budowlanej została uhonorowana prestiżowym tytułem Superbrands 2013/2014 w kategorii artykuły budowlane i wykończeniowe.
Sieć Intermarché rozwija usługę Drive. Od połowy stycznia br. z udogodnienia mogą korzystać także mieszkańcy Legnicy w województwie dolnośląskim.
Komputronik, największa w Polsce sieć sprzedaży nowoczesnych technologii i rozwiązań cyfrowych, otwiera kolejny salon w Dzierżoniowie w województwie dolnośląskim.
Marek Wojnowski został nowym Dyrektorem Generalnym sieci Intermarché w Polsce. Od początku lipca br. odpowiada za skuteczne wdrożenie nowej strategii szyldu zarówno w centrali, jak i sklepach oraz za dalszą ekspansję Intermarch�
Estimo, firma projektująca i ręcznie produkująca opakowania luksusowe, wykonała serię opakowań na limitowaną kolekcję zegarków Polpora.