Cztery słowa klucze dotyczące trendów w sprzedaży B2B w 2020 roku to profesjonalizacja, optymalizacja, wartości i cyfryzacja.
Od listopada wszystkie salony sieci CCC w Polsce, są obecne w aplikacji MyShop.mobi. Dzięki temu narzędziu, wspierającemu handel w kontakcie z lokalną społecznością, każdy salon CCC może skutecznie kontaktować się z klienta
Zarządzanie środkami pieniężnymi w placówkach handlowych to wymagające zadanie. Z myślą o optymalizacji tego procesu, firma Konsmetal stworzyła serię urządzeń Systemu Zarządzania Gotówką.
Zgodnie z rozporządzeniem Ministerstwa Rozwoju od 4 maja ponownie czynne będą centra handlowe. Od poniedziałku wszystkie sklepy w Galerii Zaspa, z wyłączeniem salonu fryzjerskiego, kosmetycznego i klubu fitness, będą więc otwa
Firma LPP otworzy salon RESERVED w ETC Swarzędz, które aktualnie przechodzi gruntowną modernizację oraz rekomercjalizację. Otwarcie centrum w całkowicie nowej odsłonie planowane jest w drugiej połowie 2017 roku. Sklep RESERVED
Rynek mięsny, mimo stabilnej sytuacji, szuka sposobów optymalizacji swojej działalności. Oprócz rywalizacji pod kątem jakościowym, producenci szukają nowych metod dotarcia do potencjalnego klienta.
Nowi najemcy i lifting dotychczasowych punktów usługowych - wraz z nowym rokiem w Centrum Handlowym Echo w Radomiu nastąpią kolejne zmiany
Kastor, producent koszul męskich i konfekcji damskiej, rozszerzył współpracę z TapOn - platformą do tworzenia programów lojalnościowych. Po okresie pilotażu firma objęła programem kilkanaście swoich salonów na terenie cał
8 tygodni, od 26.06. do 21.08.2017 r., trwała promocja konsumencka marki Leyland Trade. Znamy już zwycięzców, a w szczególności laureata nagrody głównej – samochodu osobowo-dostawczego Citroën Berlingo Multispace.
Wiosna w pełni, lato tuż tuż – przed nami długie wieczory, które z przyjemnością spędzamy na świeżym powietrzu. W najnowszej ofercie promocyjnej Jula znajdziemy przegląd produktów, które idealnie sprawdzą się podczas s