Wiadomości branżowe

Risk Focus nagrodzony

Risk Focus nagrodzony
Periodyk wydawany przez Ergo Hestię otrzymał wyróżnienie za „Tekst Roku” w 9. edycji ogólnopolskiego Konkursu Biuletynów FirmowychTekst „Masz wiadomość! Firma na celowniku szantażysty” ukazał się w wydaniu „Risk Focusa” ze stycznia 2009 roku. Jego autorem jest Rafał Markiewicz, specjalista Ergo Hestii zajmujący się projektem nowego systemu sprzedaży ubezpieczeń. Tekst jest historią firm, które padły lub miały paść ofiarami szantażystów. Przykłady opatrzone są wnikliwą analizą działań szantażystów i ruchów zaatakowanych przez nich firm. Pełny artykuł można przeczytać tutaj: http://riskfocus.pl/Jury Konkursu Biuletynów Firmowych 2009 nagrodziło przedsiębiorstwa w kilku dziedzinach i kategoriach. Kandydatów podzielono na trzy typy biuletynów: * wewnętrzne, * zewnętrzne * i elektroniczne. Wybrano Biuletyn Roku, Layout Roku, Okładkę Roku i Tekst Roku. Sędziowie pod uwagę brali m.in. język, redakcję tekstów w

Periodyk wydawany przez Ergo Hestię otrzymał wyróżnienie za „Tekst Roku” w 9. edycji ogólnopolskiego Konkursu Biuletynów Firmowych

Tekst „Masz wiadomość! Firma na celowniku szantażysty” ukazał się w wydaniu „Risk Focusa” ze stycznia 2009 roku. Jego autorem jest Rafał Markiewicz, specjalista Ergo Hestii zajmujący się projektem nowego systemu sprzedaży ubezpieczeń. Tekst jest historią firm, które padły lub miały paść ofiarami szantażystów. Przykłady opatrzone są wnikliwą analizą działań szantażystów i ruchów zaatakowanych przez nich firm. Pełny artykuł można przeczytać tutaj: http://riskfocus.pl/

Jury Konkursu Biuletynów Firmowych 2009 nagrodziło przedsiębiorstwa w kilku dziedzinach i kategoriach. Kandydatów podzielono na trzy typy biuletynów: * wewnętrzne, * zewnętrzne * i elektroniczne. Wybrano Biuletyn Roku, Layout Roku, Okładkę Roku i Tekst Roku. Sędziowie pod uwagę brali m.in. język, redakcję tekstów w biuletynie, jakość graficzną publikacji, atrakcyjność z punktu widzenia czytelnika czy możliwość nawigacji w Internecie.

„Risk Focus”

Jest pisanym przez ekspertów z Ergo Hestii periodykiem na temat różnych rodzajów ryzyka. Zadebiutował w 2006 roku i od tego czasu ukazuje się dwa razy w roku: w czerwcu i grudniu w nakładzie 3 tys. egzemplarzy. Czytelnikami magazynu są przede wszystkim brokerzy ubezpieczeniowi. Redaktorem naczelnym magazynu jest Zbigniew Żyra, Dyrektor Hestia Loss Control, spółki inżynierskiej Grupy Ergo Hestia. – Misją redakcji „Risk Focusa” jest nauczanie o istocie ryzyka – o sposobach jego identyfikacji i oceny, formach zapobiegania szkodom i ochronie ubezpieczeniowej. Chcemy skoncentrować się przede wszystkim na kategoriach ryzyka ubezpieczeniowego zarówno takich, których skutki mogą być dotkliwe dla dużych korporacji jak i stanowiących zagrożenie dla pracowników i ich rodzin – tłumaczył w pierwszym numerze „Risk Focusa” Żyra.

Źródło Hestia SA. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Amica, kuchnia.tv i domo zapraszają na wyprawę do Skandynawii

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy