Trend profilaktyki oraz zdrowego trybu życia coraz prężniej rozwija się w Europie. Wzrasta też poziom świadomości zagrożeń, które niosą za sobą rozwój technologiczny oraz powszechna urbanizacja.
Polskie e-commerce rozwija się dynamicznie, a dobrze zorganizowana logistyka wspiera tak szybki rozwoju tej branzy. Pod koniec 2018 roku polski rynek e-commerce był wyceniany na ponad 50 mld zł, a w ciągu kilku lat jego wartość m
Ogłoszono wyniki 18. edycji plebiscytu Hit Handlu 2019 organizowanego przez miesięcznik Handel.
Chojnicki salon Komputronik, ogólnopolskiej sieci sprzedaży nowoczesnych technologii, rozwiązań cyfrowych, sprzętu RTV oraz AGD zmienia lokalizację. Na tę okazję firma przygotowała bogatą ofertę promocyjną.
Dzięki systematycznemu zwiększaniu asortymentu, klienci Merlin.pl mogą już wybierać spośród ponad 400 tys. produktów. Równolegle e-sklep rozwija usługi związane z logistyką zamówień.
Wrocław Fashion Outlet otrzymał certyfikat „Safer Shopping” Bureau Veritas potwierdzający wysoki standard bezpieczeństwa w funkcjonowaniu centrum w trakcie pandemii COVID-19
Kiedy cały handel powoli przenosi się do sieci sklepy i butiki walczą o klientów nie tylko towarem i cenami. W wyścigu o to jak przyciągnąć i zatrzymać klienta nowym orężem staje się wystrój sklepu. Zjawisko coraz wyraźni
Otwarcie salonu MediaMarkt, kolejne przedłużenia umów najmu oraz wzrosty odwiedzalności i sprzedaży w sklepach. Tak Europa Centralna podsumowuje dobry początek 2017 roku
Etyka szansą na zachowanie różnorodności handlu
16 grudnia br. przy ul. Morcinka 3b ruszył nowy sklep MarcPol na warszawskim Bemowie. Świeżo otwartą placówkę wyróżnia zupełnie odmieniona identyfikacja wizualna, w tym nowe logo polskiej sieci handlowej.