Do 2020 roku wszystkie sklepy Tesco w Polsce i Europie Środkowej umożliwią organizacjom charytatywnym odbieranie nadwyżek żywności - to jedna z deklaracji, jaka padła podczas debaty „Razem, by nie marnować żywności”.
"Nie mamy wi-fi. Porozmawiajcie ze sobą" to hasło z potykaczy i tablic kredowych obiegło już cały świat. Potykacze nie są nowym rozwiązaniem, ale odrobina kreatywności w połączeniu z siłą social mediów, sprawiaj
Rynek sprzedaży on-line jest jednym z najszybciej rozwijających się sektorów naszej gospodarki. Zainteresowanie zakupami w internecie stale wzrasta i będzie wzrastać nadal, a wraz z nim również konkurencja oraz wymagania samych
Grupa Muszkieterów zakończyła pierwszy kwartał 2019 roku utrzymując podobnie wysoki wynik, jak przed rokiem. Obroty zarządzanych przez Grupę sieci sklepów Intermarché i Bricomarché w Polsce wyniosły w omawianym okresie ponad
Złote dodatki od zawsze kojarzone są z luksusem. To dlaczego by nie umieścić odrobiny luksusu na etykiecie produktu!? Pozłacana etykieta dodatkowo podniesie prestiż Twojego produktu.
Wraz z początkiem wakacji w ofercie Krynki, podlaskiego producenta wód i napoi, pojawił się zupełnie nowy produkt.
Maskujące ubranie zimowe i innowacyjne tkaniny mundurowe prezentuje na XXII Międzynarodowym Salonie Przemysłu Obronnego w Kielcach spółka Andropol S.A.
Zakończyły się trzydniowe targi chińskich producentów w podwarszawskim Nadarzynie.
Komputronik, ogólnopolska sieć sprzedaży, konsekwentnie realizuje strategię poszerzania oferowanego asortymentu, rozwijając submarkę Komputronik Home. W jej ramach dostępnych jest kilkanaście tysięcy produktów, uporządkowany
eMAG Polska, sklep internetowy wchodzący w skład grupy Naspers, aktywnie rozwija współpracę B2B. Dla firm kooperujących ze sklepem oznacza to między innymi możliwość negocjacji cen przy zakupach hurtowych czy dostęp do produ