W ubiegłym roku firma Notino sprzedała 35 milionów produktów kosmetycznych. Przychody wzrosły o 17% w stosunku do 2018 roku.
Tegoroczne zakupy na majówkę potwierdzają obserwowany od dwóch miesięcy trend „duże zakupy w małych sklepach” – kupujemy tam rzadziej, ale więcej.
Polski rynek RTV AGD i sprzętu elektronicznego jest zdominowany przez kilku wielkich graczy, przy których pojedyncze sklepy nie mają żadnej siły przebicia. Szansą – nie tylko na przetrwanie, ale i rozwój – jest współpraca
Smartec to zupełnie nowe rozwiązanie, spełniające współczesne wymagania związane z bezpieczeństwem zakupów oraz wspierające sprzedaż.
Ruszyły prace budowlane pod inwestycję Quick Park – pierwsze centrum handlowe w Oławie i okolicach. Real2B Development – właściciel sieci Quick Park zapowiada, iż okoliczni mieszkańcy pierwsze zakupy w galerii zrobią jeszcz
Żabka Polska przystąpiła do United Nations Global Compact – największej światowej inicjatywy skupiającej firmy i instytucje aktywnie działające w obszarze zrównoważonego rozwoju.
Czarny Piątek to okazja do zwiększenia obrotów. Niestety zwiększony ruch przyciąga też do sklepów nieuczciwych klientów, którzy nie mają ochoty zapłacić za towar.
Od 30 maja w sieci sklepów Biedronka na terenie całego kraju, w ramach akcji in-out pojawiła się słomka ptysiowa Brześć z nasionami.
21 marca ruszył proces rebrandingu Factory we Wrocławiu, którego właścicielem i zarządcą jest VIA Outlets, zarządzający modowymi outletami w wielu krajach Europy. Od dzisiaj obiekt w stolicy Dolnego Śląska czeka na klientów
W Silesia City Center otwarto salon Vans. Jest to największy sklep marki w Polsce. Na powierzchni ponad 125 mkw. klienci znajdą szeroki asortyment odzieży, butów i plecaków, a także duży wybór kolekcji dla dzieci.