Spółka e-point SA, udostępniła e-book przedstawiający najlepsze wdrożenia B2B e-commerce, na przykładzie 9 wiodących firm z różnych branż.
Polski rynek e-commerce obejmuje ponad 20 tys. sklepów działających w sieci i korzystających z różnych źródeł promocji. Od niedawna dostępne są nowe opcje reklamowania produktów w wyszukiwarkach.
Właściciele sklepów Bricomarché regularnie odprowadzają podatek dochodowy do urzędów skarbowych, które następnie zasilają budżety poszczególnych gmin. Tylko w pierwszym półroczu 2020 roku wysokość odprowadzonego przez B
W Bydgoszczy trwa modernizacja dróg i budowa nowej linii tramwajowej. Klienci Zielonych Arkad - największego centrum handlowego w regionie - będą mogli dotrzeć do niego w bardziej komfortowy sposób.
W tym roku nie trzeba czekać do Wielkanocy, by cieszyć się świątecznymi upominkami. W trwającej w marcu loterii “Żyj wygodniej, świętuj spokojnie” Jan Niezbędny rozda aż 145 nagród o łącznej wartości 72 500 zł.
Zapewnienie bezpieczeństwa produktów świeżych w łańcuchu zimna podczas transportu jest kluczową kwestią dla ich jakości. Jedno z najbardziej innowacyjnych rozwiązań w tym zakresie oferuje polska marka Blulog.
Salon NEONET w Tarnobrzegu znajduje się w ścisłym centrum miasta, przy ul. Sikorskiego 8. W najbliższy czwartek, 22 września, po gruntownym remoncie znów ruszy pełną parą.
Grupa Muszkieterów konsekwentnie rozwija sieć stacji paliw Intermarché. 9 listopada uruchomiony został 69. obiekt zlokalizowany w Skierniewicach. Oferta obiektu jest rozszerzona o możliwość ładowania pojazdów elektrycznych, a
15 000 m2 powierzchni, 4 000 uczestników i aż 180 wystawców – tak w liczbach prezentowała się VII odsłona Targów Bricomarché.
W czasach odpływu sprzedaży do kanałów online sklepy stacjonarne starają wyróżnić się usługami dodatkowymi, poradami ekspertów oraz możliwościami testowania artykułów. Wszystkie te elementy udało połączyć się z atra