Spółka Lech – Garmażeria Staropolska otworzyła kolejny firmowy sklep w Białymstoku. To szósta już placówka w sieci renomowanego producenta tradycyjnych wyrobów z Podlasia.
Większość dużych firm obecnych na polskim rynku sprzedaży detalicznej posiada już swoje e-sklepy. Na rynku pojawiają się wciąż nowe koncepty. Konkurencja na rynku wartym już prawie 50 mld zł. jest bardzo silna
W 2018 r. wartość handlu detalicznego w Rosji wzrosła nominalnie jedynie o 4,3%, rok do roku, po ponad 5% ekspansji rok wcześniej. Niższa dynamika wzrostu wynikała przede wszystkim z wyraźnego złagodzenia wskaźnika CPI, który
Kalendarzowe lato dopiero przed nami, ale wiele sklepów już przygotowuje się do sezonowych wyprzedaży. Na duże obniżki nie trzeba czekać do końca wakacji, bo ubrania i dodatki, które doskonale sprawdzą się na urlopie, można
Komputronik, największa w Polsce sieć sprzedaży nowoczesnych technologii i rozwiązań cyfrowych, otrzymał tytuł najlepszego detalisty w Europie Środkowo-Wschodniej.
Zimniejsze dni coraz bardziej przybliżają nas do ferii i urlopów zimowych. Okazuje się, że zima to również świetny czas np. na biznes w górach.
Która placówka handlowa nie chciałaby mieć więcej klientów? Który z szefów sprzedaży nie pragnąłby wyrabiać planów sprzedażowych? I wreszcie: kto nie marzy, by zarabiać więcej?
Najstarsza palarnia kawy we Włoszech postawiła kolejny krok w rozwoju na polskim rynku. Caffè Vergnano uruchomiło oficjalny sklep internetowy, w którym dostępny jest szeroki wybór produktów z portfolio włoskiej marki.
Serwis naEKRANIE.pl w ostatnich tygodniach wdrożył innowacyjne rozwiązanie z zakresu sprzedaży biletów kinowych.
Już 18 czerwca przy ul. Powstańców Śląskich 2A w Strzelcach Opolskich swoje podwoje otworzy pierwszy w mieście salon NEONET, jednej z największych sieci AGD RTV i IT.