Współpraca sieci handlowych z najemcami oraz działania co-brandingowe przyciągają klientów i zwiększają sprzedaż
Już 10 maja 2018 roku w Warszawie odbędzie się 11. Kongres Rynku FMCG. To jedno z kluczowych wydarzeń branży spożywczej, drogeryjnej i aptecznej, podczas którego spotykają się przedstawiciele handlu, dystrybucji oraz producenc
15 000 m2 powierzchni, 4 000 uczestników i aż 180 wystawców – tak w liczbach prezentowała się VII odsłona Targów Bricomarché.
Nowe sklepy z odzieżą, dodatkami, ale także nowe punkty gastronomiczne i usługowe. W 2019 roku w Agorze Bytom na ponad 1600 mkw. pojawiło się aż 10 nowych najemców. Największe powierzchnie zajęły sklepy Dealz, Only, Dla Span
Nowa rzeczywistość, która nadeszła wraz z pandemią jest diametralnie inna zarówno pod względem zachowań konsumentów, jak i strategii prowadzenia handlu detalicznego.
GISconnector for Excel to aplikacja stworzona z myślą o użytkownikach oprogramowania Microsoft Excel, którzy chcieliby rozszerzyć swoje działania o zaawansowane analizy geomarketingowe na mapach cyfrowych.
Aktywność fizyczna podobnie, jak kawa przyczynia się do wydzielania hormonów szczęścia. Od dzisiaj w Poznań City Center będzie można znaleźć dodatkowe sposoby na poprawę humoru.
Rozwój portfolio marki własnej to jeden z priorytetów strategii rozwoju Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan.
Należące do EPP centra handlowe Galeria Veneda w Łomży oraz Galeria Twierdza w Zamościu otrzymały certyfikaty miejsca przyjaznego rowerzystom na Wschodnim Szlaku Rowerowym Green Velo.
Grupa Muszkieterów zakończyła 2019 roku wysokimi obrotami na poziomie 7,74 mld złotych.