Do oferty Dużego Bena trafiły właśnie dwa rodzaje piwa, które dostępne będą tylko w sklepach tej marki. Piwo pszeniczne „No PSZEcież” i APA „SatrAPA” warzy dla Dużego browar Inne Beczki.
W ciągu ostatnich 2 lat, polski konsument diametralnie zmienił motywacje dotyczące swoich decyzji zakupowych. Kiedyś głównym „wabikiem” przyciągającym Polaków do sklepów były promocje. Dziś konsumenci podchodzą do nich
Jak zwiększyć o 5-10 proc. wartość sprzedaży w sklepie? Julian Treasure, ekspert z dziedziny dźwięków podpowiada: poprawić akustykę punktu handlowego.
Parking z możliwością bezpośredniego podjazdu pod sklep, sąsiedztwo innych sklepów i duża, otwarta ekspozycja - to zalety nowej lokalizacji NEONET w Tucholi. Po ośmiu latach działalności przy ulicy Cegielnianej salon przenosi
Żabka sfinalizowała największy w Europie remodeling sklepów, w efekcie którego ponad 6500 placówek sieci funkcjonuje już w nowym koncepcie i oznaczonych jest zielonym logo z uśmiechem. Proces modernizacji sklepów rozpoczął s
Top Market i Minuta8 – sieci sklepów spożywczych, posiadające razem ponad 530 sklepów (w tym 101 w Warszawie), skarżą uchwałę Rady Warszawy w sprawie wprowadzenia zmiany zasad udzielania zezwoleń na sprzedaż alkoholu.
Elfa świętuje dojrzały jubileusz. Już od 65 lat szwedzka marka wyznacza standard nowoczesnego i elastycznego przechowywania. W Polsce firma znana z systemów do przechowywania oraz drzwi przesuwnych obecna jest od 2001 r. i posiada
Starbucks Polska nawiązuje współpracę z polskim startupem EcoBean i rozpoczyna prace nad stworzeniem słomek wykonanych ze zużytych fusów kawowych pochodzących z kawiarni. Początkowo fusy będą przekazywane w ramach testu prze
Na polski rynek dermokosmetyków dla kobiet wkraczają właśnie szampony BIOXSINE DERMAGEN DLA KOBIET.
Drobny Cukier Królewski zwyciężył w X. edycji plebiscytu Przeboje FMCG 2017 w kategorii „Dodatki do ciast”. To kolejne prestiżowe wyróżnienie dla produktu z portfolio firmy Südzucker Polska w konkursie branżowym.