Troska o środowisko oraz chęć wspierania lokalnych przedsiębiorców stają się ważnymi czynnikami wpływającymi na decyzje konsumenckie Polaków.
Coraz więcej firm stawia na taki model współpracy, który pozwala, w porównaniu do franczyzy, w większym stopniu zachować kupcom niezależność, a także umożliwia zmniejszenie wydatków.
W dniach 22-23 stycznia 2013 roku, w Hotelu Polonia Palace, w Warszawie odbyła się konferencja „Trendy Sprzedaży 2014”.
Już 11 czerwca NEONET, jedna z największych sieci sprzedaży RTV, AGD i IT zaprezentuje nową odsłonę salonu w Rydułtowach, mieszczącego się ul. Raciborskiej 144. Atrakcje z okazji Wielkiego Otwarcia rozpoczną się już od godz
W 2019 r. wartość rynku handlu detalicznego produktami marek własnych w Polsce wzrośnie aż o 6,6% m.in. dzięki programom socjalnym wprowadzanym przez rząd, czy zmianom postrzegania marek własnych.
52% badanych firm z sektora Retail funkcjonuje aktualnie bez ograniczeń, dostosowując się do panujących warunków. Firmy z sektora częściej wskazują, że ograniczają swoją działalność (33%) niż ją rozszerzają (15%) w akt
HubStyle, właściciel popularnych marek odzieżowych Sugarfree i Cardio Bunny, właśnie otworzył trzy kolejne sklepy stacjonarne. Butiki zostały otwarte w miniony weekend w Bydgoszczy, Częstochowie oraz Szczecinie. Do końca roku
Już jest! Super oferta cenowa w sklepach sieci KiK. Od 14 kwietnia wybrane modele koszulek damskich i dziecięcych oraz domowe tekstylia kuszą atrakcyjnymi cenami. Sprawdź nas! Duży wybór. Świetne ceny. Wysoka jakość.
Grupa Muszkieterów rozwija ofertę udogodnień z zakresu e-commerce dla klientów sieci Bricomarché. W lipcu mieszkańcy kolejnych 14 lokalizacji zyskają możliwość odbioru zamówionych produktów w Bricomatach, czyli innowacyjnyc
Pandemia koronawirusa zachwiała światową gospodarką, ale jednocześnie sprawiła, że w ciągu zaledwie kilku miesięcy na rynku zaszły zmiany, które wcześniej zajmowały wielu firmom kilka lat. Tempo digitalizacji rynku B2B prz