To był bardzo udany rok. W 2018 r. w Magnolia Park otworzyło się ponad 30 salonów i stoisk. Do grona najemców dołączyły takie marki jak e-obuwie.pl, Zara Home i MRP Home.
Już 8 lipca w pobliżu Rynku Głównego w Krakowie otwarte zostanie nowe miejsce spotkań sygnowane rozpoznawalnym na całym świecie logo Starbucks. Kawiarnia oddaje mieszkańcom i turystom lokal, w którym będą mogli spędzać cz
Dynamika przemian na rynku marketingowym poddaje próbie dotychczasowe rozwiązania z zakresu promocji marek. Każdego roku pojawiają się nowe trendy i kanały komunikacji. A co z klasycznymi metodami wspierania sprzedaży? Albedo Ma
Dużo mówi się o zastosowaniu kolorów w konstrukcji POS-ów w celu zwracania uwagi. Stosunkowo rzadko jednak kolor wykorzystywany jest jako wsparcie orientacji w sklepie i wyróżnik poszczególnych działów. Na takie rozwiązanie
• W 1994 roku przeprowadzono pierwszą na świecie bezpieczną transakcję online przy użyciu karty bankowej . • Dzisiaj polski rynek e-commerce ma około 18 mln użytkowników i jest wart około 12 mld dolarów
Nowa rzeczywistość, która nadeszła wraz z pandemią jest diametralnie inna zarówno pod względem zachowań konsumentów, jak i strategii prowadzenia handlu detalicznego.
Rozwój zakupów przez Internet powoduje wzrost znaczenia sposobu dostawy jako czynnika wpływającego na wybór konkretnego miejsca zakupu.
W październiku NEONET, jedna z największych w Polsce sieci sprzedaży RTV, AGD i IT, świętować będzie dwunaste urodziny.
Już niedługo polskie e-sklepy będą mogły wziąć udział w prawdziwej rewolucji, która odmieni ich sposób sprzedaży i zwiększy zyski. To za sprawą wirtualnego lustra – wyjątkowej technologii start-upu Virtooal.com, któreg
O nowych technologiach, które jeszcze bardziej zyskają na znaczeniu w erze post-covidowych zakupów online mówi Maciej Ossowski, CEO Kogifi Digital