Biznes

Performance marketing a etyka przetwarzania danych osobowych

Performance marketing a etyka przetwarzania danych osobowych
Działania marketingowe na bazie danych osobowych, po pierwsze, nie muszą być nieetyczne, a po drugie, mogą być bardziej efektywne niż w modelu „handlowania danymi”. Taki innowacyjny model biznesowy wypracowała agencja ClickQuickNow Sp. z

Data publikacji: 2015-01-16
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Performance marketing a etyka przetwarzania danych osobowych
Kategoria: BIZNES,

Działania marketingowe na bazie danych osobowych, po pierwsze, nie muszą być nieetyczne, a po drugie, mogą być bardziej efektywne niż w modelu „handlowania danymi”. Taki innowacyjny model biznesowy wypracowała agencja ClickQuickNow Sp. z o.o..

Performance marketing a etyka przetwarzania danych osobowych BIZNES, - Działania marketingowe na bazie danych osobowych, po pierwsze, nie muszą być nieetyczne, a po drugie, mogą być bardziej efektywne niż w modelu „handlowania danymi”. Taki innowacyjny model biznesowy wypracowała agencja ClickQuickNow Sp. z o.o..

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Performance marketing a etyka przetwarzania danych osobowych BIZNES, - Działania marketingowe na bazie danych osobowych, po pierwsze, nie muszą być nieetyczne, a po drugie, mogą być bardziej efektywne niż w modelu „handlowania danymi”. Taki innowacyjny model biznesowy wypracowała agencja ClickQuickNow Sp. z o.o..
Hashtagi: #BIZNES #

A to już wiesz?  Cherrypick Games z ponad 1,32 mln zł zysku netto w 2020 roku

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy