Raport pt. "Sieci handlowe oczami Polaków" przygotowany przez zespół Procontent Communication
Promując odpowiedzialną sprzedaż alkoholu, sieć Żabka rusza z kampanią społeczną „Maseczka nie zmienia wieku. W Żabce alkohol sprzedajemy odpowiedzialnie!”, skierowaną do franczyzobiorców i pracowników sklepów.
Najmłodsi członkowie rodziny współdecydują już nie tylko o zakupie produktów, realizujących ich osobiste potrzeby, takich jak buty czy odzież, ale też mają wpływ na rodzinne decyzje zakupowe w innych kategoriach produktowyc
Spółka redNet Media organizator targów DOM MIESZKANIE WNĘTRZE w związku z nowo przyjętą strategią rozwoju, wprowadziła zmiany na najwyższych stanowiskach w firmie.
Jak wynika z badań Instytutu GfK kategoria domowych robotów od lat odnotowuje stałe wzrosty, a dziś odpowiada za blisko 20% wartości rynku urządzeń odkurzających.
Naczynia należy myć po ich ostygnięciu, sól do gotowanej żywności powinno się wsypać dopiero, gdy zawartość naczynia będzie gorąca, a noże trzeba regularnie ostrzyć – to tylko kilka rad jak dbać o domowe przedmioty, by
„Świeżo, tanio, z optymizmem” to hasło zaprezentowanej na początku marca kampanii reklamowej sieci Intermarché. Zapowiada ona całkowicie nową platformę tej marki w Polsce.
Polacy chętnie spożywają smaczne, samodzielnie przygotowane kanapki na śniadanie by dobrze rozpocząć dzień. Żabka ułatwia klientom skomponowanie pożywnego posiłku, proponując specjalną ofertę smacznych i dużych zestawów
Wraz z początkiem grudnia, w koszalińskim Centrum Handlowym Emka rozpoczął działalność sklep szwedzkiej marki odzieżowej H&M. W nowo otwartym, dwupoziomowym salonie, na powierzchni 2 tys. mkw, Koszalinianie znajdą najnowszą k