Polska firma FoodCare, wprowadziła swój flagowy napój energetyczny na kolejne międzynarodowe rynki. W ramach kampanii promującej wejście Black Energy Drink, ambasador marki Mike Tyson, odwiedził Bułgarię i Rumunię.
Na rynku pojawiło się nowe narzędzie do zarządzania centrami handlowymi – iMall. METRO Properties, jako pierwsza firma w Polsce, wprowadziła je do swojej sieci galerii M1.
Brytyjskie sklepy wyślą łącznie ponad 40 milionów SMS-ów w trakcie szalonego weekendu z rabatami oraz w okresie przedświątecznym. A w Polsce?
Promocja sprzedaży to niezwykle istotny element działań marketingowych. Może nie tylko dostarczyć szybkich i mierzalnych wyników, ale również długofalowo wzmocnić świadomość oraz pozycję marki. Jest tylko jeden warunek �
W Silesia City Center otwarto salon Vans. Jest to największy sklep marki w Polsce. Na powierzchni ponad 125 mkw. klienci znajdą szeroki asortyment odzieży, butów i plecaków, a także duży wybór kolekcji dla dzieci.
Wg danych IBP Research, sprzedaż chemii budowlanej na rynku osiągnęła w 2019 roku wielkość 5,3 mln ton. Oznacza to wzrost w stosunku do 2018 r. o ok. 6 pp IBP Research wycenia rynek w 2019 roku na ponad 9 mld zł netto, co przek�
Pandemia COVID-19 doprowadziła do znacznych ograniczeń w wielu sferach handlu i usług. Zachowywanie środków ostrożności i higieny – szczególnie podczas zakupów – może uchronić nie tylko nas, ale także naszych bliskich p
Sklepy DIY pozostają otwarte w większości europejskich krajów, mimo coraz bardziej restrykcyjnych ograniczeń. Majsterkowicze zrobią zakupy m.in. w Niemczech, Francji, Belgii, Włoszech, Wielkiej Brytanii czy Hiszpanii.
Nie zapomnij mleka! – Wkrótce taką komendą podczas zakupów uraczy nas sztuczna inteligencja.
Port Łódź poszerzył ofertę beauty o znaną polską markę kosmetyczną. Swój sklep w łódzkim centrum handlowym, należącym do IKEA Centres, otworzyła Delia Cosmetics. Nowy najemca zajął powierzchnię ponad 67 mkw.