Klienci odwiedzający sieć firmowych sklepów SCOTFREE mogą korzystać z programu lojalnościowego i promocji oferowanych za pośrednictwem systemu TapOn. Rozwiązanie jest dostępne w postaci aplikacji na telefony komórkowe oraz ja
Po ogromnym sukcesie na polskim rynku, Fuzetea – marka w portfolio Coca-Cola, wraca z komunikacją kolejnego wariantu. Fuzetea Bez Cukru to fuzja smaków zielonej herbaty i marakui.
Od czerwca klienci sieci sklepów Biedronka znajdą na półkach flagowe produkty firmy Brześć.
Już niedługo polskie e-sklepy będą mogły wziąć udział w prawdziwej rewolucji, która odmieni ich sposób sprzedaży i zwiększy zyski. To za sprawą wirtualnego lustra – wyjątkowej technologii start-upu Virtooal.com, któreg
HubStyle, właściciel popularnych marek odzieżowych Sugarfree i Cardio Bunny, właśnie otworzył trzy kolejne sklepy stacjonarne. Butiki zostały otwarte w miniony weekend w Bydgoszczy, Częstochowie oraz Szczecinie. Do końca roku
Złote Tarasy obchodzą 10. urodziny. Z tej okazji gwiazdy, w tym Łukasz Jakóbiak, Radek Pestka oraz Honey Honorata Skarbek, śpiewają „Sto lat!” i składają centrum najlepsze życzenia.
NEONET liderem jakości obsługi klienta w sektorze RTV/AGD
Robert Rękas objął stanowisko Prezesa PSH Lewiatan, największej polskiej sieci franczyzowej i trzeciej co do wielkości sieci handlowej w Polsce.
Pasta z pestkami słonecznika, z ogórkiem i koperkiem to kolejna pozycja z gamy produktowej nowej marki Well Well. Marka oferuje pyszne różnorodne pasty roślinne, ze składem bliskim naturze.
Greenpoint – polski producent odzieży dla kobiet dołączy do grona najemców ETC Swarzędz. Firma poszerzy ofertę modową centrum już w przyszłym roku. Otwarcie salonu o powierzchni 125 mkw. planowane jest na kwiecień 2020 r.