Słodycze już dawno przestały być utożsamiane ze słodkimi smakami. Coraz częściej sięgamy po artykuły niekojarzone wcześniej z tą kategorią.
Podstawowym wyzwaniem technologicznym dla sprzedawców jest sposób, w jaki przechowują, integrują i wykorzystują zbierane dane. Detaliści potrzebują jednolity system obserwacji każdego klienta - w przyszłości może to być ter
Notino zakończyło 2020 rok z rekordowym obrotem na poziomie ponad 560 milionów Euro[1]. Wyniki odnotowane przez czeskiego giganta branży kosmetycznej są wyższe aż o 42 procent w porównaniu rok do roku.
Według ostatniego raportu Gemiusa 46 proc. polskich internautów nie robi zakupów w sklepach internetowych. Jednym z głównych powodów jest brak wiarygodności e-sprzedawców. Jak handlujący w sieci przedsiębiorcy mogą uwiarygod
Jak namówić konsumenta, aby sięgnął po nowy produkt? Zorganizować promocję sprzedażowo – wizerunkową, wskazującą na jego zalety. Takie mechanizmy wykorzystała marka Schauma, wprowadzając na rynek nową sublinię szampon�
Grupa Muszkieterów stale wzmacnia swoją pozycję lidera na rynku przymarketowych stacji paliw i uruchamia kolejne punkty pod szyldem Intermarché. 10 lutego br. został otworzony nowy obiekt zlokalizowany przy sklepie Bricomarché w
Łódzkie centrum handlowe powiększyło swoje portfolio o najstarszą polską markę jubilerską W.KRUK. Nowy najemca zajął w Porcie Łódź powierzchnię ponad 55 mkw.
Profit Network otrzymała Polską Nagrodę Inteligentnego Rozwoju 2016 w kategorii „Innowacyjne firmy” za opracowanie nowatorskiego systemu TapOn. Pozwala on na tworzenie nieosiągalnych dotąd zautomatyzowanych kampanii marketingo
Czy w czasie pandemii można prowadzić biznes, który odniesie sukces? Ekspert wyjaśnia na przykładzie, jak można usprawnić działanie organizacji w trudnym dla gospodarki czasie.
Największa franczyzowa sieć lodziarni w kraju – LodyBonano - od tego sezonu powiększy się o 30 własnych punktów sprzedaży.