• W 2020 roku wartość polskiego rynku handlu online ma wzrosnąć o 16,1 procent, osiągając kwotę ok. 43,5 mld PLN .
W prawdziwie hollywoodzkim stylu, z symbolicznym, czerwonym dywanem, po którym goście wkraczali na przyjęcie witani przez twórcę marki – Radosława Charubina, ale też ze specjalną „ścianką” dla „paparazzich” i...
Już 26 lipca w Gdańsku startuje Jarmark św. Dominika. Na tej najsłynniejszej i największej w Polsce imprezie handlowo-rozrywkowej wśród wystawców znajdzie się m.in. Razowy Kwas Chlebowy.
W ofercie firmy WIŚNIOWSKI pojawiła się brama, która łączy wszystkie najlepsze cechy dostępne na rynku. MakroPro 2.0 to nowa wersja sprawdzonej bramy segmentowej MakroPro.
Rok 2017 zapewnił wzrost rynku dystrybucji materiałów budowlanych o prawie 11 procent. Rok bieżący przynosi kontynuację wzrostu, na podobnym poziomie.
Na co zwrócić uwagę przy zakupie lodówki, jakie cechy chłodziarko-zamrażarki okażą się przydatne i wreszcie kiedy jest najlepszy moment na zakup – odpowiada ekspert NEONET – Jacek Bryś, category manager w obszarze dużego
Netto rokrocznie sprawdza poziom zadowolenia swoich pracowników z atmosfery, jaka panuje w pracy. Wyniki badania Barometr 2015 pokazują, że pracownicy Netto są zadowoleni i dobrze czują się w swoich zespołach.
Tradycyjny handel stoi w obliczu zmian, które mają pomóc mu zatrzymać klientów. W innym przypadku stacjonarne placówki handlowe staną się głównie showroomami, w których klienci obejrzą towary, ale kupią je w sieci i to nie
Freudenberg Home and Cleaning Solutions (FHCS), właściciel marki Vileda, ogłosił że jest sygnatariuszem globalnego zobowiązania Fundacji Ellen MacArthur w zakresie nowej gospodarki tworzywami sztucznymi.
Okaidi, francuska marka oferująca ubrania oraz akcesoria dla noworodków, niemowląt i dzieci właśnie dołączyła do portfolio największego centrum handlowego na Dolnym Śląsku.