Kameralna, przytulna przestrzeń utrzymana w subtelnej kolorystyce – tak wygląda nowo otwarty butik Nespresso w Galerii Krakowskiej.
Sieć sklepów Dealz, działających w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Francji i Hiszpanii, rozpoczyna ekspansję w Europie Środkowo-Wschodniej. Marka na początku lutego otworzy swój pierwszy lokal w Polsce, który ulokowany zostanie w
Asortyment papierów toaletowych pod marką Regina Papier Rumiankowy zostanie wzbogacony o nowy produkt pakowany w papier typu kraft, co pokazuje dalsze działania Grupy Sofidel na rzecz zrównoważonego rozwoju.
W 2020 r. rynek e-commerce w Polsce odnotuje najwyższy wzrost od kilkunastu lat. Co więcej, rynek ten będzie rósł w tempie dwucyfrowym przez najbliższe trzy lata.
6 grudnia br. w Placu Unii startuje Strefa Świąteczna, a w niej specjalne stoiska z prezentami, choinkami oraz różnymi smakołykami. Każdy kto w Centrum Handlowym dokona zakupów na minimum 300 zł, odbierze darmowe Bożonarodzeni
Połączenie sprawdzonych smaków i dawka nowości – tak wygląda propozycja marki Wawel w ramach Oferty Wiosennej.
Idąca z duchem czasu, ale jednocześnie klasyczna. Modna i delikatna, ale zawsze zauważalna – taka właśnie jest biżuteria Selfie Jewellery. Oferta polskiej marki jest dostępna w Galerii Krakowskiej.
Do oferty Dużego Bena trafiły właśnie dwa rodzaje piwa, które dostępne będą tylko w sklepach tej marki. Piwo pszeniczne „No PSZEcież” i APA „SatrAPA” warzy dla Dużego browar Inne Beczki.
Port Łódź poszerzył ofertę beauty o znaną polską markę kosmetyczną. Swój sklep w łódzkim centrum handlowym, należącym do IKEA Centres, otworzyła Delia Cosmetics. Nowy najemca zajął powierzchnię ponad 67 mkw.
Sklepy DIY pozostają otwarte w większości europejskich krajów, mimo coraz bardziej restrykcyjnych ograniczeń. Majsterkowicze zrobią zakupy m.in. w Niemczech, Francji, Belgii, Włoszech, Wielkiej Brytanii czy Hiszpanii.