Święta to czas rodzinnych spotkań, często w gronie osób, które rzadko widujemy i z którymi niekoniecznie mamy zbieżne poglądy… Oto siedem wskazówek na podstawie debiutu literackiego zawodowego negocjatora Zbyszka Dzidecz
Rok 2019 był kolejnym rokiem z rzędu, w którym wartość detalicznego rynku asortymentu DIY w Polsce wzrosła. Epidemia COVID-19 w 2020 r. gwałtownie przerwała dobry okres na rynku.
Federacja Polskich Banków Żywności i Tesco organizują 21. Świąteczną Zbiórkę Żywności. W dniach 1-3 grudnia, klienci sieci będą mieli okazję przyłączyć się do akcji i podzielić tym, co dobre. Tesco, aby wesprzeć naj
Producent pierścionków zaręczynowych i obrączek Auroria oferuje pierwszy w Polsce wirtualny salon biżuterii ślubnej.
Czy chęci i znajomość branży handlowej wystarczą, aby osiągnąć sukces w handlu? Jedną ze ścieżek rozwoju w branży handlowej jest franczyza, której popularność z roku na rok rośnie.
W ciągu dwóch dekad wypracowali wysoką pozycję, szacunek i uznanie klientów. Oferują produkty dopasowane do wymagań rynku badawczego, idąc z duchem czasu i rozszerzając współpracę z najlepszymi. W jaki sposób udało się t
Dostępność towaru na półkach, handel wielokanałowy i nowe technologie to klucz do sukcesu
Komputronik, największa w Polsce sieć sprzedaży nowoczesnych technologii i rozwiązań cyfrowych, 26 listopada na nowo otworzy salon w katowickiej galerii Silesia City Center.
„Świąteczny worek słodkości”, zestaw „Słodki bez cukru” i „Słodki kosz wdzięczności” to najchętniej wybierane przez klientów kanału online zestawy prezentowe marki Wawel.
Firma Haier – od 11 lat nr 1 w produkcji urządzeń gospodarstwa domowego na świecie – stawia teraz na Polskę i chce znacząco zwiększyć swoje udziały na naszym rynku