Promując odpowiedzialną sprzedaż alkoholu, sieć Żabka rusza z kampanią społeczną „Maseczka nie zmienia wieku. W Żabce alkohol sprzedajemy odpowiedzialnie!”, skierowaną do franczyzobiorców i pracowników sklepów.
Kazar Studio dołączyło do oferty największego centrum handlowego na Dolnym Śląsku. To nowa marka w portfolio Kazar Group, znanej sieci obuwniczej.
Wywodząca się z Francji sieć sklepów ze sneakersami oferuje klientom obuwie marek znanych na całym świecie.
KrakVet, jeden z liderów branży zoologicznej w Polsce, sfinalizował wejście na rynek hiszpański oraz włoski. Dzięki temu Zoofast – europejska marka KrakVetu, jest obecna już w 15 krajach. W planach na rok 2015 jest podbój ko
Najmłodsi członkowie rodziny współdecydują już nie tylko o zakupie produktów, realizujących ich osobiste potrzeby, takich jak buty czy odzież, ale też mają wpływ na rodzinne decyzje zakupowe w innych kategoriach produktowyc
Całkowite obroty zarządzanych przez Grupę sieci sklepów Intermarché, wraz ze stacjami paliw, oraz Bricomarché wyniosły w Polsce w omawianym okresie 5,76 miliarda złotych.
Chupa Chups to lizaki, które w latach 50. XX wieku zrewolucjonizowały rynek słodyczy. Od tamtej pory marka konsekwentnie wprowadza innowacyjne produkty, które wyznaczają trendy w tym segmencie.
Poszczególne grupy wiekowe różnią się preferencjami nie tylko w zakresie wybieranych produktów, ale również tym, w jaki sposób dokonują zakupów i jakie kryteria sprzedażowe są dla nich ważne.
Już 11 czerwca NEONET, jedna z największych sieci sprzedaży RTV, AGD i IT zaprezentuje nową odsłonę salonu w Rydułtowach, mieszczącego się ul. Raciborskiej 144. Atrakcje z okazji Wielkiego Otwarcia rozpoczną się już od godz
Port Łódź, należący do IKEA Centres Polska, został wyróżniony w procesie certyfikacji przyznanej przez BRE British Research Establishment.