Morska, graficzna, leśna - kilka nowych kolekcji tkanin na odzież dziecięcą wprowadził do swojej oferty Andropol SA. Autorskie wzory projektantek spółki wzbudziły duże zainteresowanie klientów.
W październiku na półkach sklepowych pojawiły się Danonki w odświeżonej szacie graficznej nawiązującej do tematyki kosmosu, a do produktów dołączone zostały atrakcyjne magnesy. W nowej kampanii marka wykorzystuje też apli
Lewiatan rusza z kampanią „Wybieram lokalne”. Największa w Polsce sieć franczyzowa chce podkreślić, że lokalność to sposób działania Lewiatana od ponad 25 lat, który wynika z wartości firmy i siły lokalnych relacji 2.1
Tkaniny Musso w nowym wydaniu – to jedna z nowości Andropolu, prezentowana na Międzynarodowych Targach Wyposażenia Hoteli i Gastronomii HORECA 2014 w Krakowie
RTV Euro AGD otworzy salon sprzętu elektronicznego w Konstancinie. Sieć podpisała umowę najmu 476 m. kw. z centrum handlowym Quick Park, którego otwarcie jest zaplanowane na 2018 rok.
Port Łódź zyskał nową markę, oferującą kosmetyki do makijażu oraz produkty do pielęgnacji cery i paznokci. Swoje stoisko w łódzkim centrum handlowym otworzyło Paese.
Kampania „Bliski sąsiad na wyciągnięcie ręki” Pasażu Tesco nagrodzona Stevie Awards 2018
Tradycyjny handel stoi w obliczu zmian, które mają pomóc mu zatrzymać klientów. W innym przypadku stacjonarne placówki handlowe staną się głównie showroomami, w których klienci obejrzą towary, ale kupią je w sieci i to nie
Już 12 stycznia w Grudziądzu będzie miało miejsce otwarcie nowego salonu NEONET – to kolejny krok w rozwoju jednego z liderów rynku AGD, RTV, IT. Nowa placówka firmy będzie znajdować się przy ulicy Włodka 16C.
60 proc. Polaków boi się znacznego pogorszenia sytuacji materialnej. 80 proc. twierdzi, że już wprowadziło ograniczenie wydatków, a 71 proc. deklaruje wdrożenie na stałe ścisłego reżimu w kontroli swoich domowych budżetów.