Po ogromnym sukcesie na polskim rynku, Fuzetea – marka w portfolio Coca-Cola, wraca z komunikacją kolejnego wariantu. Fuzetea Bez Cukru to fuzja smaków zielonej herbaty i marakui.
W dniach 19-21 maja br. odbyła się druga edycja międzynarodowych targów Gift Show Poland. Wydarzenie zgromadziło ponad 3 tys. odwiedzających, wśród których znaleźli się przedstawiciele branży upominkowej oraz klienci indywi
14 listopada, w dniu, w którym obchodzimy w Polsce Dzień Czystego Powietrza, Electrolux zwraca uwagę na aspekt tego problemu.
Swoją działalność rozpoczęli kilkanaście lat temu. RC Design to polski producent mebli zajmujący się kompleksowym wystrojem najdroższych butików na świecie.
Krzysztof Brabander awansuje na stanowisko Senior Brand Managera odpowiedzialnego za marki środków piorących Persil oraz E. Na nowym stanowisku, Brabander będzie odpowiadać za tworzenie i realizację strategii marketingowych obu m
Quick Park Olkusz pozyskał nowego najemcę. Galeria handlowa podpisała umowę najmu 26 m. kw. z firmą Tabak Polska Sp. z o.o., właścicielem sieci salonów prasowych Trafika. Otwarcie centrum zaplanowane jest na 2018 rok.
W związku z dynamicznym rozwojem Vistula Group S.A. sukcesywnie rozwija swoje działania e-commerce. W ramach współpracy z i-systems zostały uruchomione nowe, dedykowane platformy sprzedaży dla marek Vistula i Wólczanka oraz W.K
W Magnolia Park otwarto salon 4F w nowej odsłonie. Sklep jest dwa razy większy niż dotychczas. Od teraz klienci zyskują jeszcze bogatszy wybór odzieży przeznaczonej dla profesjonalnych sportowców, amatorów i miłośników mody
Z systemu Hybris korzystają najwięksi: Coca-Cola, Nespresso, Nikon, a w Polsce Orange, Auchan, Tui, Komfort. O korzyściach płynących z użytkowania omnichannelowego systemu e-commerce, opowiada ekspert firmy SI-eCommerce Adam Koł