Tradycyjny handel stoi w obliczu zmian, które mają pomóc mu zatrzymać klientów. W innym przypadku stacjonarne placówki handlowe staną się głównie showroomami, w których klienci obejrzą towary, ale kupią je w sieci i to nie
Zgodnie z rozporządzeniem Ministerstwa Rozwoju od 4 maja ponownie czynne będą galerie handlowe. ETC Swarzędz pozostaje otwarte w standardowych godzinach. Od poniedziałku ponownie działają sklepy z wyłączeniem klubu fitness, bi
TIM zdobył dwie nominacje w 8. edycji organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej e-Commerce Polska awards. TIM-owski Wydział Rozwoju i Technologii ma z kolei szansę na nagrodę w kategorii „Najlepszy zespół e-commerce
Od 1 stycznia 2019 stanowisko prezesa PizzaPortal.pl obejmie Piotr Kruszyński – obecny CFO firmy. Dotychczasowy prezes, Bartosz Sala – awansuje w globalnych strukturach Delivery Hero – globalnego lidera rynku dostaw online i udz
Jan Niezbędny to marka ciesząca się dużym uznaniem, z którą identyfikuje się wielu rodaków, bo dzięki niej żyją wygodniej! Potwierdza to kolejne odznaczenie. Marka Jan Niezbędny została właśnie wyróżniona w badaniu „
SMYK podpisał umowę najmu ok. 500 m2 powierzchni w Centrum Handlowym HIT w Nowym Dworze Mazowieckim. Poza marką SMYK do najemców obiektu należą m.in. tak znane sieci jak: MarcPol, H&M, CCC, Martes Sport, Rossmann oraz Jysk.
Wyjątkowość LX500e polega na wykorzystaniu atramentowej technologii druku z najwyższą rozdzielczością. Pozwala to na wydruk fantastycznych, pełno kolorowych etykiet bezpośrednio we własnym biurze bądź zakładzie produkcyjny
Galeria Katowicka uruchomiła bezpłatną usługę pakowania prezentów oraz elfie doradztwo podarunkowe. Na klientów czekają również kolejne nowości i zmiany.
W Placu Unii powstała LUDZIARNIA – nowy koncept na polskiej mapie lodowej, który łączy w sobie nowatorskie podejście do smaków z długą tradycją rzemieślniczą prosto z Włoch. W ofercie lodziarni znajdują się kremowe gela
Od 7 maja we wszystkich sklepach sieci Biedronka na terenie całego kraju pojawi się słomka ptysiowa z cukrem marki Brześć (200 g). Jest to element dalszej ekspansji producenta kruchych przekąsek z Brześcia Kujawskiego w sieciach