Port Łódź zyskał nową markę, oferującą kosmetyki do makijażu oraz produkty do pielęgnacji cery i paznokci. Swoje stoisko w łódzkim centrum handlowym otworzyło Paese.
Wiodąca polska sieć spożywcza zmodernizowała w 2014 roku kilkanaście placówek. Proces odnowienia wszystkich wymagających tego sklepów zostanie zakończony w bieżącym roku.
Starbucks Polska rozszerza ofertę kawiarni i wprowadza do sprzedaży świeże wypieki, tym samym wychodząc naprzeciw potrzebom Gości, którzy poszukują niezwykle świeżych i wysokiej jakości produktów.
Rynek handlu detalicznego odzieżą i obuwiem w pięciu krajach Europy Środkowej wzrósł o 9,5% w 2019 r., osiągając wartość 10,8 mld euro. W 2020 r. spodziewany jest jednak spadek rynku o około 10%.
Yoram Reshef, Dyrektor Generalny Blue City, został po raz kolejny uhonorowany tytułem najlepszego dyrektora centrum handlowego podczas uroczystej, dziewiątej gali konkursu EuropaProperty CEE Retail Real Estate Awards.
Port Łódź poszerzył ofertę beauty o znaną polską markę kosmetyczną. Swój sklep w łódzkim centrum handlowym, należącym do IKEA Centres, otworzyła Delia Cosmetics. Nowy najemca zajął powierzchnię ponad 67 mkw.
Abonament na zakupy spożywcze Everli z modelem subskrypcyjnym jako pierwsza firma e-grocery
Sprzedawcy detaliczni zostali postawieni w sytuacji, którą można przyrównać do hazardu. Muszą poniekąd „obstawić” czy uda im się sprzedać żywność przed upływem terminu ważności, czy też w celu uniknięcia kary lepi
W czerwcu na polski rynek odzieżowy weszła nowa marka Chosen By. Pod nazwą tą kryją się luksusowe ubrania i dodatki, które w doskonałym stanie trafiły na jej półki od pierwszych właścicieli.
Wprowadzenie w Polsce stanu epidemii i związane z tym obostrzenia w funkcjonowaniu m.in. galerii handlowych spowodowały przeniesienie części handlu do Internetu. W tym przypadku należy jednak pamiętać o podstawowych zasadach ost