Polska Grupa Supermarketów będzie proponowała progresywną skalę podatkową w ramach konsultacji z Komitetem Stałym Rady Ministrów ze stawką 0,1% dla małych i średnich firm.
21 marca ruszył proces rebrandingu Factory we Wrocławiu, którego właścicielem i zarządcą jest VIA Outlets, zarządzający modowymi outletami w wielu krajach Europy. Od dzisiaj obiekt w stolicy Dolnego Śląska czeka na klientów
W przeważającej części polskich domów decyzje o tym, co znajdzie się na liście potrzebnych produktów, podejmuje kobieta.To cenna wskazówka dla marketerów, którzy chcąc trafić z informacjami o danych produktach, czy usługa
Borówka leśna w żelu BIO to kolejna propozycja marki Devaldano, która poszerzyła linię naturalnych leśnych produktów owocowych, łączących wyśmienity smak z najwyższą jakością i doskonałym składem potwierdzonym certyfi
W piątek, 3 lipca, w galerii Atrium Targówek zostanie uruchomiony sklep sieci Kontigo, oferującej unikalny wybór kosmetyków dla kobiet.
Lody przygotowywane własnoręcznie, z wykorzystaniem tylko naturalnych składników a do tego w oparciu o sprawdzoną, oryginalną, przedwojenną recepturę. Sprzedawane nie w formie typowych gałek, ale „na packi”. I codziennie d
51 kaw na minutę – to rekordowa liczba sprzedanych przez Żabkę gorących, aromatycznych kaw na wynos.
Rynek handlu detalicznego odzieżą i obuwiem w pięciu krajach Europy Środkowej wzrósł o 9,5% w 2019 r., osiągając wartość 10,8 mld euro. W 2020 r. spodziewany jest jednak spadek rynku o około 10%.
Lewiatan rusza z kampanią „Wybieram lokalne”. Największa w Polsce sieć franczyzowa chce podkreślić, że lokalność to sposób działania Lewiatana od ponad 25 lat, który wynika z wartości firmy i siły lokalnych relacji 2.1
First Data Polcard zachęca mikro i małe przedsiębiorstwa, które chciałyby rozpocząć przyjmowanie płatności bezgotówkowych do udziału w Programie Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego „Polska Bezgotówkowa”