Nieustanne zmiany są niezbędne, by zaspokoić potrzeby klientów i zmieniającego się świata. Marka WIŚNIOWSKI wprowadza na rynek unikalne rozwiązania, nowości i ulepszenia w ofercie stolarki dla domu.
Firma Agito.pl, jeden z pionierów biznesu online w Polsce, ma nowego managera produktów Softlines w dziale handlowym. Została nim Małgorzata Zawadewicz, która dołącza do Tomasza Fuksa prowadzącego dywizję Hardlines.
W Silesia City Center otwarto salon Vans. Jest to największy sklep marki w Polsce. Na powierzchni ponad 125 mkw. klienci znajdą szeroki asortyment odzieży, butów i plecaków, a także duży wybór kolekcji dla dzieci.
Outletowy salon włoskiego domu mody Trussardi cieszy pasjonatów mody we Wrocław Fashion Outlet już od 14 lutego. To nie jedyna nowość, jaka czeka na miłośników okazji
Już niedługo polskie e-sklepy będą mogły wziąć udział w prawdziwej rewolucji, która odmieni ich sposób sprzedaży i zwiększy zyski. To za sprawą wirtualnego lustra – wyjątkowej technologii start-upu Virtooal.com, któreg
Wywodząca się z Francji sieć sklepów ze sneakersami oferuje klientom obuwie marek znanych na całym świecie.
Nawet najwyższej jakości produkty potrzebują racjonalnego wsparcia w postaci skutecznego merchandisingu, aby sprzedaż utrzymywała się na satysfakcjonującym poziomie. W poniższym materiale przedstawiamy podstawowe zasady odpowie
Wielkimi krokami zbliża się Black Friday – największe na świecie święto zakupów i dzień wyprzedaży sklepowych. Tarasy Zamkowe przygotowały z tej okazji przedłużoną wersję dnia wyjątkowych promocji i rabatów – Black
IV Konwent Stolarki „Praktyka czyni mistrza” odbył się 11 i 12 kwietnia br. w Oleśnicy pod Wrocławiem.
„Świeżo, tanio, z optymizmem” to hasło zaprezentowanej na początku marca kampanii reklamowej sieci Intermarché. Zapowiada ona całkowicie nową platformę tej marki w Polsce.