Wiele placówek tylko informuje kupujących o dozwolonej liczbie osób, przerzucając odpowiedzialność na swoich klientów
Podstawowym wyzwaniem technologicznym dla sprzedawców jest sposób, w jaki przechowują, integrują i wykorzystują zbierane dane. Detaliści potrzebują jednolity system obserwacji każdego klienta - w przyszłości może to być ter
15 listopada br. rusza nowy program JulaPro kierowany do odbiorców biznesowych. To kolejny krok w rozwoju sieci Jula w Polsce, która otworzyła w tym roku sklep internetowy i planuje dalszą ekspansję w zakresie sieci sklepów stacj
W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo klientów i najemców operator Hali Gwardii CBR Events podjął decyzję o tymczasowej zmianie formuły działania. We współpracy z najemcami uruchamiają stronę www.sklep.halagwardii.pl, gdzie z
Na rynku debiutuje Czekolada Gorzka Wawel z Kamerunu z 74% zawartością ziaren kakaowca.
Data publikacji: 2014-12-31 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rok 2014 w branży retail pod znakiem zmian Kategoria: BIZNES, Handel Spowolnienie gospodarcze, jakie w latach 2009-2013 dotknęło […]
W październiku NEONET, jedna z największych w Polsce sieci sprzedaży RTV, AGD i IT, świętować będzie dwunaste urodziny.
Platforma zakupowa Arena.pl we współpracy z systemem płatności mobilnej BLIK, przygotowała kolejną odsłonę, zakończonej sukcesem grudniowej kampanii „Najlepsze prezenty z darmową dostawą”.
W pierwszej połowie 2017 roku Centrum Handlowe Europa Centralna zanotowało wzrost odwiedzalności na poziomie 15,46%
W Żabce swoje sklepy prowadzi już 5000 franczyzobiorców. Małe, wygodne placówki, których jest już na rynku ponad 6600, przyciągają nowych przedsiębiorców atrakcyjnym modelem biznesowym, nowoczesnym formatem oraz szerokim wsp