Dla niedużej firmy wprowadzenie produktów do sieci sklepów spożywczych stanowi poważne wyzwanie. Czy można coś zrobić, aby ułatwić sobie drogę na sklepowe półki? Tak – trzeba przygotować dobrą ofertę oraz nawiązać k
Wielkość rynku farb dekoracyjno budowlanych to ok. 300 mln litrów.
Podwójny Złoty Paragon dla Perfetti Van Melle
Tegoroczne, największe w Europe targi branży ogrodniczej spoga + gafa, które odbyły się na przełomie sierpnia i września w niemieckiej Kolonii, okazały się sukcesem zarówno pod względem organizacyjnym, jak i frekwencyjnym.
Cursor z Grupy OEX rozszerzył zakres współpracy z włoskim producentem makaronów i sosów. Spółka realizuje całość działań wspierających sprzedaż produktów marki Barilla i Wasa w Polsce.
Polędwiczka natura”, seria „Dymem wędzone”, ale też tradycyjny żur i biała kiełbasa - to przeboje tegorocznej oferty wielkanocnej firmy Lech- Garmażeria Staropolska. Zamówienia można już składać w sklepach firmowych.
Producent pierścionków zaręczynowych i obrączek Auroria oferuje pierwszy w Polsce wirtualny salon biżuterii ślubnej.
Tesco jako jedyna sieć handlowa w Polsce publikuje dane dotyczące skali marnowania żywności. Zgodnie z zestawieniem za miniony rok finansowy, firma zmniejszyła ilość wyrzucanej żywności o 33% rok do roku.
W Silesia City Center otwarto salon Vans. Jest to największy sklep marki w Polsce. Na powierzchni ponad 125 mkw. klienci znajdą szeroki asortyment odzieży, butów i plecaków, a także duży wybór kolekcji dla dzieci.
Aż 84 proc. Polaków twierdzi, że odczuwa skutki pandemii. Obawiamy się, że obecna sytuacja będzie skutkować dalszym wzrostem cen żywności (79 proc. respondentów), możliwością zachorowania kogoś bliskiego (72 proc.) oraz b