Sieć spożywcza Intermarché przedłużyła na kolejny okres umowę najmu dla swojego sklepu w nowo zmodernizowanej Galerii Zaspa w Gdańsku.
Po generalnym remoncie, w Porcie Łódź 1 czerwca ponownie otwiera się salon marki Home&You. Sklep zyskał nie tylko nowy design, ale także znacznie większą powierzchnię sprzedażową, wynoszącą obecnie 640 mkw.
Coraz więcej polskich firm decyduje się na podjęcie współpracy handlowej z Chinami. Jednak, aby negocjacje ze stroną chińską były udane, należy wywrzeć dobre wrażenie na potencjalnym kontrahencie. W jaki sposób?
W łódzkim centrum handlowym, należącym do IKEA Centres, pojawiły się nowe popularne marki.
Warszawa, Jelenia Góra, Piekary Śląskie i Krotoszyn to miasta, w których pojawiły się najnowsze sklepy Komfortu. Tym samym liczba lokali, które sieć otworzyła w tym roku wrosła do 23.
Firma Feedink.com zdobyła nagrodę za I miejsce w konkursie Ekomersy 2016.
Co dzieci chciałyby dostać na gwiazdkę? Jakie marki odzieżowe czy zabawki są dla nich „w porzo”, a jakie kanały czy programy telewizyjne oglądałyby gdyby rządziły pilotem? - odpowiedzi na te pytania przyniosły nam produk
Współpraca sieci handlowych z najemcami oraz działania co-brandingowe przyciągają klientów i zwiększają sprzedaż
Fundusze MCI sprzedadzą na rzecz Eurocash blisko 56% akcji spółki Frisco S.A. Frisco należy do liderów polskiego rynku e-grocery i najdłużej działających supermarketów online. Grupa Eurocash jest strategicznym akcjonariuszem
Przychody Grupy Eurocash w 2019 r. przekroczyły 24,8 mld zł i były o 9% wyższe niż rok wcześniej. Grupa zanotowała wzrost sprzedaży zarówno w segmencie hurtowym (+6% r/r), jak i detalicznym (+19% r/r).