Już niedługo polskie e-sklepy będą mogły wziąć udział w prawdziwej rewolucji, która odmieni ich sposób sprzedaży i zwiększy zyski. To za sprawą wirtualnego lustra – wyjątkowej technologii start-upu Virtooal.com, któreg
Bazując na stałym wzroście siły nabywczej i zakupowych aspiracjach Polaków Jarosław Fijałkowski, prezes Grupy Real2B oraz współtwórca funduszu Retail Parks Fund FIZ AN, zapowiada budowę kilkudziesięciu Quick Parków w cały
W październiku na półkach sklepowych pojawiły się Danonki w odświeżonej szacie graficznej nawiązującej do tematyki kosmosu, a do produktów dołączone zostały atrakcyjne magnesy. W nowej kampanii marka wykorzystuje też apli
Polski rynek RTV AGD i sprzętu elektronicznego jest zdominowany przez kilku wielkich graczy, przy których pojedyncze sklepy nie mają żadnej siły przebicia. Szansą – nie tylko na przetrwanie, ale i rozwój – jest współpraca
Cztery słowa klucze dotyczące trendów w sprzedaży B2B w 2020 roku to profesjonalizacja, optymalizacja, wartości i cyfryzacja.
HubStyle, właściciel popularnych marek odzieżowych Sugarfree i Cardio Bunny, właśnie otworzył trzy kolejne sklepy stacjonarne. Butiki zostały otwarte w miniony weekend w Bydgoszczy, Częstochowie oraz Szczecinie. Do końca roku
Akcja promocyjna RAJAPACK
Marka Pattex, należąca do międzynarodowego koncernu Henkel, wprowadziła na rynek nową generację klejów montażowych serii Fix Extreme.
Styl i elegancja. Rozpoznawalność marki i dbałość o detale. Kreacje dla wymagających odbiorców i pasjonatów stylowych trendów. Od 16 listopada Dolnoślązacy ponownie mogą cieszyć się z outletowego salonu United Colors of B
Firma Wawel i sieć kin Cinema City zawarły międzynarodową umowę koncesyjną na sprzedaż produktów luzowych. To pierwszy etap długofalowej współpracy.