Choć ten rok obfitował w zmiany, niezmiennym pozostało jedno - peaki zakupowe, na które czekali konsumenci. Do nich zdecydowanie zaliczał się Black Friday, od lat podejmujący próbę zaproszenia użytkowników do skorzystania z
Sklep 4.0 to nie pieśń przyszłości, ale dostępne już dziś rozwiązania, które ułatwiają prowadzenie biznesu. Pomagają planować zaopatrzenie, liczbę pracowników na zmianie i wiele innych
Można znaleźć je w biurach, na wieży kontroli lotów, w laboratoriach badawczych i na stanowiskach produkcji przemysłowej. Fotele biurowe Plus to klasyka szwedzkiej ergonomii i designu. Od wprowadzenia ich na rynek Kinnarps sprzed
Coraz większe nasycenie konsumpcyjne krajów europejskich zmusza koncerny do poszukiwań nowych rynków zbytu. Kierunkiem, który cieszy się rosnącą popularnością i ma duże perspektywy wzrostu, jest Azja.
W 2020 roku już co czwarta firma ogłaszająca upadłość pochodzi z sektora handlowego. Duże marki wydłużają okresy wyprzedaży oferujący wysokie rabaty, na które mniejsi przedsiębiorcy nie mogą sobie pozwolić.
eMAG Polska, sklep internetowy wchodzący w skład grupy Naspers, aktywnie rozwija współpracę B2B. Dla firm kooperujących ze sklepem oznacza to między innymi możliwość negocjacji cen przy zakupach hurtowych czy dostęp do produ
Jak bardzo popularne w Polsce są promocje: Black Week, Black Friday, Cyber Monday? Gdzie Polacy będą wtedy kupować? Kupują rozważnie czy impulsowo? Czy wydadzą dużo?
Platforma zakupowa Arena.pl we współpracy z systemem płatności mobilnej BLIK, przygotowała kolejną odsłonę, zakończonej sukcesem grudniowej kampanii „Najlepsze prezenty z darmową dostawą”.
Choć trudno jednoznacznie wskazać moment, który dał początek dzisiejszej branży e-commerce, nie ulega wątpliwości, że na przestrzeni lat przeszła ona prawdziwą rewolucję.
Otwarcie salonu MediaMarkt, kolejne przedłużenia umów najmu oraz wzrosty odwiedzalności i sprzedaży w sklepach. Tak Europa Centralna podsumowuje dobry początek 2017 roku