Parking z możliwością bezpośredniego podjazdu pod sklep, sąsiedztwo innych sklepów i duża, otwarta ekspozycja - to zalety nowej lokalizacji NEONET w Tucholi. Po ośmiu latach działalności przy ulicy Cegielnianej salon przenosi
Tesco jako jedyna sieć handlowa w Polsce publikuje dane dotyczące skali marnowania żywności. Zgodnie z zestawieniem za miniony rok finansowy, firma zmniejszyła ilość wyrzucanej żywności o 33% rok do roku.
Najbliższa edycja Międzynarodowych Targów Wyposażenia Sklepów RetailShow, która odbędzie się 14-15.11, przybliży jeszcze szerszą ofertę wystawców. Targi już po raz 9. zagoszczą w Centrum EXPO XXI w Warszawie, jednak po ra
Komputronik, ogólnopolska sieć sprzedaży, konsekwentnie realizuje strategię poszerzania oferowanego asortymentu, rozwijając submarkę Komputronik Home. W jej ramach dostępnych jest kilkanaście tysięcy produktów, uporządkowany
Netto rokrocznie sprawdza poziom zadowolenia swoich pracowników z atmosfery, jaka panuje w pracy. Wyniki badania Barometr 2015 pokazują, że pracownicy Netto są zadowoleni i dobrze czują się w swoich zespołach.
Ponad 6 na 10 badanych twierdzi, że kupuje produkty spożywcze marek własnych przy okazji większości zakupów spożywczych lub częściej, wynika z badania PMR przeprowadzonego na potrzeby raportu Marki własnej detalistów w Polsc
Na rynku pojawiło się nowe narzędzie do zarządzania centrami handlowymi – iMall. METRO Properties, jako pierwsza firma w Polsce, wprowadziła je do swojej sieci galerii M1.
Do grona najemców Galerii Krakowskiej dołączył salon The Body Shop.
Wyjątkowy konkurs z okazji swoich 10 urodzin przygotowało dla klientów Factory Wrocław. Nie było rozdawania tortu, tylko akcja, która zachęciła ponad 15 000 osób do kolejnego zakupowego spotkania w największym outletowym cent
W piątek, 3 lipca, w galerii Atrium Targówek zostanie uruchomiony sklep sieci Kontigo, oferującej unikalny wybór kosmetyków dla kobiet.