Nadejście grudnia nieuchronnie wiąże się z początkiem świątecznego szaleństwa. To czas, w którym wyruszamy na łowy prezentów dla najbliższych. Wszystkich poszukiwaczy zapraszamy do Placu Unii, gdzie od 28 do 30 listopada br
O nowych technologiach, które jeszcze bardziej zyskają na znaczeniu w erze post-covidowych zakupów online mówi Maciej Ossowski, CEO Kogifi Digital
Na przełomie października i listopada Muszkieterowie przygotowali kampanię edukacyjną pod hasłem „Nie marnuj. Żywność traktuj z szacunkiem”.
Ekologiczna Kaszka kukurydziana z tapioką marki Holle to doskonała propozycja wprowadzająca nowe smaki i urozmaicająca menu niemowląt już od 4 miesiąca życia. Kaszka z tapioką przeznaczona jest dla maluszków jako część zr�
Pierwsza w Polce, spektakularna kurtyna ledowa Super Screen została uruchomiona w Placu Unii. Monitor ma 165 m2 powierzchni i rozdzielczość aż 10 pixeli.
Wywodząca się z Francji sieć sklepów ze sneakersami oferuje klientom obuwie marek znanych na całym świecie.
W październiku na półkach sklepowych pojawiły się Danonki w odświeżonej szacie graficznej nawiązującej do tematyki kosmosu, a do produktów dołączone zostały atrakcyjne magnesy. W nowej kampanii marka wykorzystuje też apli
Prawie 80 proc. internautów w USA deklaruje chęć dokonywania transgranicznych zakupów online. Już w zeszłym roku nabyli oni w ten sposób towary za ponad 80 miliardów dolarów. Do 2020 roku 50% całego amerykańskiego e-commerce
Marek Wojnowski został nowym Dyrektorem Generalnym sieci Intermarché w Polsce. Od początku lipca br. odpowiada za skuteczne wdrożenie nowej strategii szyldu zarówno w centrali, jak i sklepach oraz za dalszą ekspansję Intermarch�
Na rynku debiutuje Czekolada Gorzka Wawel z Kamerunu z 74% zawartością ziaren kakaowca.