Otwarcie salonu MediaMarkt, kolejne przedłużenia umów najmu oraz wzrosty odwiedzalności i sprzedaży w sklepach. Tak Europa Centralna podsumowuje dobry początek 2017 roku
Kalendarzowe lato dopiero przed nami, ale wiele sklepów już przygotowuje się do sezonowych wyprzedaży. Na duże obniżki nie trzeba czekać do końca wakacji, bo ubrania i dodatki, które doskonale sprawdzą się na urlopie, można
Szwedzka sieć multimarketów Jula chce dalej rozwijać się na polskim rynku i planuje kolejne inwestycje w naszym kraju.
Od 25 kwietnia zakupy zrobione w IKEA Kraków można zawieźć do domu Traficarem. Specjalnie oznakowane stanowiska Traficar uruchomione zostały na parkingu IKEA Kraków w bezpośrednim sąsiedztwie wyjścia.
• Indie to jedna z najszybciej rozwijających się gospodarek na świecie. W latach 1951-2017 średnia roczna stopa wzrostu PKB tego kraju wyniosła 6,12 proc, a do końca bieżącego roku ma osiągnąć poziom 7,23 proc.
TIM zdobył nagrody w konkursach e-Commerce Polska awards 2020 i Dyrektor e-Commerce Roku 2020.
10 tysięcy przyłbic ochronnych dla personelu lokalnych sklepów trafi w najbliższych dniach do placówek na terenie całego kraju.
Promocja sprzedaży to niezwykle istotny element działań marketingowych. Może nie tylko dostarczyć szybkich i mierzalnych wyników, ale również długofalowo wzmocnić świadomość oraz pozycję marki. Jest tylko jeden warunek �
Wielkimi krokami zbliża się druga edycja akcji #ZamiastZaMiasto. Tematem przewodnim tegorocznego cyklu jest kultura polskiej wsi. Biorący udział w warsztatach będą mieli okazję, zwolnić tempo miejskiego życia i przenieść si�
Już po raz kolejny agencja marketingu zintegrowanego, Albedo Marketing, wdraża akcję promocyjną dla Nestlé Waters. Tym razem zachęca do picia wody delikatnie gazowanej i gazowanej marki Nałęczowianka.